Magic the Gathering
Magic the Gathering31475 medlemmar 940 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Startled Awake från graven... Without paying + extra kostnad ...
Kethis
Senast läst: 12:08:51, 17/7 -19. Läst 241 gånger.
Skaven1234

Orzhov
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 8/9 -15

45 rubriker
63 svar

Kethis 00:33:30, 26/6 -19  
Om man aktiverar Kethis, the Hidden Hand och aktiverar hans ability. Visst stämmer det att så fort man spelar något ur graven förlorar det den texten. Alltså man kan bara spela varje spell från graven 1 gång per kethis aktivation.

Choper

Izzet
JUDGE L2
REDAX
Skövde
@svm s. 26/5 -04

56 rubriker
1738 svar

1. Ja.... 00:57:34, 26/6 -19  
Ja.
 
Ingen regel utan undantag.
Även det är en regel.

Hitta Skövde Magicförening på facebook, där hittar ni allt vi gör :)
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
Limmared
@svm s. 20/1 -04

656 rubriker
18144 svar

2. Korrekt.... 21:32:40, 26/6 -19  
Korrekt.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
BYT BORD TILL


 
  Core Set 2020! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!