Magic the Gathering
Magic the Gathering31486 medlemmar 862 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Yarok och hideaway... Kethis ...
Startled Awake från graven
Senast läst: 13:08:25, 19/7 -19. Läst 228 gånger.
SweLink88
MEDLEM
Örebro
@svm s. 24/8 -09

22 rubriker
28 svar

Startled Awake från graven 13:07:30, 26/6 -19  
Hej!

Jag har en fråga angående "tvåsidiga kort", dvs. kort som har tryck på både fram pch baksidan. I synnerhet undrar jag över Startled Awake//Persistent Nightmare.

Om Startled Awake hamnar i graven när det var förvandlat till Persistent Nightmare, kan jag spela det igen från graven genom att betala 3UU, oavsett vilken sida som var upp när kortet "dog"?

Tacksam för svar!
 
Over such beauty, wars are fought.
With such power, wars are won.

- Gilded Lotus' flavor text

JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

196 rubriker
1867 svar

1. När ett flippat kort lämnar ba... 14:08:41, 26/6 -19  
När ett flippat kort lämnar battlefield så flippar det automatiskt tillbaka till framsidan. Så ja, om persistant nightmare dör flippas den tillbaka till Startled Awake i graven.
 
Jag saccar LED för tre blå.....
SweLink88
MEDLEM
Örebro
@svm s. 24/8 -09

22 rubriker
28 svar

2. Oki, då vet jag. Tackar så my... 23:17:11, 26/6 -19  
Oki, då vet jag.
Tackar så mycket!
:)
 
Over such beauty, wars are fought.
With such power, wars are won.

- Gilded Lotus' flavor text
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!