Magic the Gathering
Magic the Gathering31201 medlemmar 928 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Feather, the Redeemed frågor!... Isochron + "burst" kort ...
Multipla amass-triggers?
Senast läst: 00:16:16, 19/4 -19. Läst 367 gånger.
Vilwe

Gruul
MEDLEM
Årsta
@svm s. 6/12 -17

23 rubriker
33 svar

Multipla amass-triggers? 16:03:14, 8/4 -19  
Tja.
Om jag har 2 st Dreadhorde Invasion i spel och inga creatures, kommer jag då få 2 st 1/1, 1 st 2/2 eller får jag välja vilket?
 
Har i stort sett alla commons från ixalan, rivals of ixalan, dominaria, m19 och guilds of ravnica. Om det är nåt ni söker och inte hittar så hör av er.
Uppdaterad: 16:05:21, 8/4 -19

Bloodspawn

Gruul
MEDLEM
Habo
@svm s. 27/3 -15

15 rubriker
691 svar

1. 1 st 2/2, du har ju en arme i ... 16:11:48, 8/4 -19  
1 st 2/2, du har ju en arme i spel när den andra triggern resolvar, förutsatt att ingenting händer med arméen mellan att den första och andra triggern resolvar.
 
"Not Gruul? Then die!"
Uppdaterad: 22:10:17, 8/4 -19
BYT BORD TILL


 
  War of the Spark! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!