Magic the Gathering
Magic the Gathering34896 medlemmar 665 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
ALLMäNT dåligt designade kort... Bästa sidan att beställa kort ...
Nicol Bolas mästerplan?
Senast läst: 01:30:04, 25/4 -24. Läst 1991 gånger.
Ichorid

Simic
HEDERSMEDLEM
REDAX
Linköping
@svm s. 28/3 -02

459 rubriker
3583 svar

Nicol Bolas mästerplan? 15:00:48, 29/6 -17  
Nicol Bolas förlorade sin gudalika kraft efter Shard of the Twelve Worlds, precis som alla andra planeswalkers.

Han har rest runt i multiversum och studerat energin hos diverse planes och hur dessa kan bli manipulerade (Alara, Ravnica, Zendikar). Han har införskaffat sig teknologi för att kunna låta icke-planeswalkers att planvandra (Kaladesh). Nu har han byggt en superzombie armé (Amonkhet).

Jag tror att han kommer att invadera Dominaria nästa år med sin armé, och laga sprickan på något vis så att han får tillbaka sina krafter.

Vad tror ni, låter det rimligt? Vad tror ni är Bolas plan?
 
"Squee tucked the warm ball in his pocket and slipped a pebble in its place. ‘Glok,' he mumbled, and hid."

Worlds of the Void, min hemmabyggda magicutgåva

Odyssey block 4-ever

latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9163 svar

1. Intressanta tankar, men går de... 15:28:50, 29/6 -17  
Intressanta tankar, men går det?
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

263 rubriker
2227 svar

2. Karn kommer tillbaka och har e... 15:49:21, 29/6 -17  
Karn kommer tillbaka och har en showdown med Nikki Bolas om Dominarias framtid. Alla Nikkis gudars själar kommer smälta samman med Karn, utom den röda, för hon överlever Bolas. Chandra offrar sin själ för att göra färgcirkeln komplett, och Karn gör en legacy weapon kamehameha och besegrar Bolas.
 
Jag saccar LED för tre blå.....
kingdiz

Izzet
MEDLEM
@svm s. 24/1 -06

98 rubriker
568 svar

3. Mmmm... 16:03:33, 29/6 -17  
JonasHob skrev 15:49, 29/6 -17 Karn kommer tillbaka och har en showdown med Nikki Bolas om Dominarias framtid. Alla Nikkis gudars själar kommer smälta samman med Karn, utom den röda, för hon överlever Bolas. Chandra offrar sin själ för att göra färgcirkeln komplett, och Karn gör en legacy weapon kamehameha och besegrar Bolas.

Mmmm
 
Det ska va gött å leva annars kan de kvetta!
JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

263 rubriker
2227 svar

4. Bästa storyn hittills, och vi ... 19:13:27, 29/6 -17  
kingdiz skrev 16:03, 29/6 -17
JonasHob skrev 15:49, 29/6 -17 Karn kommer tillbaka och har en showdown med Nikki Bolas om Dominarias framtid. Alla Nikkis gudars själar kommer smälta samman med Karn, utom den röda, för hon överlever Bolas. Chandra offrar sin själ för att göra färgcirkeln komplett, och Karn gör en legacy weapon kamehameha och besegrar Bolas.

Mmmm

Bästa storyn hittills, och vi blir av med Chandra. Win, win!
 
Jag saccar LED för tre blå.....
kingdiz

Izzet
MEDLEM
@svm s. 24/1 -06

98 rubriker
568 svar

5. Sant 😀... 20:44:45, 29/6 -17  
Sant 😀
 
Det ska va gött å leva annars kan de kvetta!
anthrox
TOMTE
Eksjö
@svm s. 16/4 -04

520 rubriker
12070 svar

6. Var han inte på alara för att ... 13:06:13, 1/7 -17  
Var han inte på alara för att han trodde den femte konfluxen skulle återställa hans krafter?
 
7
"Jag är din veckodag... Alla dagar i veckan. Du är som ett Sinkhole i mitt hjärta när du Duress:ar mig. Men ack, trots allt, så är du min Olivia Voldaren."

Hört under tribelander: "Du får fan sluta spela med Grozoth, han är alldeles för bruten!"

Anthrox på scen med The Bailout!
Wexio Spelkonvent
Team Kaffebryggers
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

7. Så vitt jag vet är Bolas bara,... 19:38:55, 1/7 -17  
Så vitt jag vet är Bolas bara, alltid, ute efter mer makt och kraft. Allt han gör gör han för att bli mäktigare igen.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Uppdaterad: 19:39:07, 1/7 -17
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!