Magic the Gathering
Magic the Gathering34897 medlemmar 642 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
MODERN Kolaghan's Command i Grixis?... Brygga Instant Reanimator ...
Börja med Modern på MTGO
Senast läst: 18:58:16, 25/4 -24. Läst 2899 gånger.
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

Börja med Modern på MTGO 14:52:10, 29/3 -15  
Jag skulle vilja spela mer Modern på MTGO, och eftesom Painter's Servant är ett av mina favoritkort alla kategorier, och det verkar vara legalt i Modern så vill jag spela med det!

Finns det några lekar som redan gör det, eller vad kan man ha i en lek med ovan nämnda kort?

Tacksam för alla hjälpsamma svar D:
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."

RolloTomasi
MEDLEM
Arlöv
@svm s. 14/12 -11

78 rubriker
2116 svar

1. Hade det inte varit coolt att ... 15:07:01, 29/3 -15  
Hade det inte varit coolt att Nukea länder med Ugin, the Spirit Dragon + Painter's Servant? :D

Dramatic Entrance + Emrakul, the Aeons Torn

Uppdaterad: 15:08:37, 29/3 -15
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

2. Jag gillar din andra ide där :... 15:45:58, 29/3 -15  
RolloTomasi skrev 15:07, 29/3 -15 Hade det inte varit coolt att Nukea länder med Ugin, the Spirit Dragon + Painter's Servant? :D

Dramatic Entrance + Emrakul, the Aeons Torn

Jag gillar din andra ide där :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Zerwolf
MEDLEM
Sollebrunn
@svm s. 19/11 -14

3 rubriker
18 svar

3. " Jag gör -0 på min Ugin och s... 16:14:37, 29/3 -15  
" Jag gör -0 på min Ugin och spränger alla länder... "
 
Hård, Sten, HALLELUJA
Patrizzo
MEDLEM
Malmö
@svm s. 21/5 -11

42 rubriker
815 svar

4. Det känns som om Rending Volle... 16:30:24, 29/3 -15  
Det känns som om Rending Volley och Gainsay är det häftigaste du kan göra i modern. Kanske Jaya Ballard, Task Mage, för att förstöra länder?
 
Amat, ergo sum

Kiss me I'm Irish
Uppdaterad: 16:37:57, 29/3 -15
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

5. Röd Blå är en bra kombination ... 17:05:02, 29/3 -15  
Röd Blå är en bra kombination tror jag :D
Skall till jobbet nu, men skall gnola vidare på idéerna :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Ichorid

Simic
HEDERSMEDLEM
REDAX
Linköping
@svm s. 28/3 -02

459 rubriker
3583 svar

6. Chaotic Backlash är mycket mys... 19:00:04, 29/3 -15  
Chaotic Backlash är mycket mys med Painter's Servant!

10 permanents (inklusive land!) = 20 damage
 
“There are some qualities—some incorporate things,/ That have a double life, which thus is made/ A type of twin entity which springs/ From matter and light, evinced in solid and shade.”

Odyssey block 4-ever
LarsLeif
MEDLEM
Bromma
@svm s. 10/2 -12

74 rubriker
1036 svar

7. Tror att Travis Woo brewade nå... 19:32:16, 29/3 -15  
Tror att Travis Woo brewade nån painterlek på channelfireball för ett tag sedan. Det är nog värt att spana in!
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

8. @Icorid: Låter som en plan. ... 02:18:40, 30/3 -15  
@Icorid: Låter som en plan.

@Lars: Får googla lite där :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

9. Hittade woos lek: Men den beh... 02:25:11, 30/3 -15  
Hittade woos lek:
Men den behöver uppdateras lite, lite bannade kort i.
Vad skall man ta in istället? :D



 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
LarsLeif
MEDLEM
Bromma
@svm s. 10/2 -12

74 rubriker
1036 svar

10. Uhm, den leken var intressant ... 08:25:25, 30/3 -15  
Uhm, den leken var intressant men det var denna artikel jag refererade till egentligen: http://www.channelfireball.com/articles/woo-brews-painters-servant-and-howl-of-the-horde-in-modern/
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

11. Denna blev det då: Den verka... 09:26:24, 30/3 -15  
Denna blev det då:
Den verkar najs den med, och är legal redan.


 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

12. Ändrade lite i den första list... 19:16:51, 30/3 -15  
Ändrade lite i den första listan jag postade. Lade in Telling Time och Read the Bones.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Uppdaterad: 19:17:00, 30/3 -15
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!