Magic the Gathering
Magic the Gathering34896 medlemmar 641 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
ALLMäNT Stream från BSK?... Och årets rookie of the year ä ...
Spelas MTG i thailand
Senast läst: 17:04:17, 25/4 -24. Läst 8662 gånger.
jutsujocke
MEDLEM
Piteå
@svm s. 20/10 -13

1 rubriker
3 svar

Spelas MTG i thailand 05:14:55, 31/10 -14  
Jag är på semester i Thailand och bor i Pattayas utkanter. Vet någon forumit om det finns möjligheter att köpa mtg-kort här nere? Trodde jag skulle klara mig utan spel i 3 veckor men abstinensen blev för stor efter bara en vecka. :-(

Pözz från Thailand!
//Jocke

hay
JUDGE L2
Alvesta
@svm s. 5/9 -12

15 rubriker
741 svar

1. http://locator.wizards.com/ ... 05:22:52, 31/10 -14  
http://locator.wizards.com/

Vet inte hur stort Magic är i Thailand, förhoppningsvis så hittar du en butik med länken ovan.

Lycka till i jakten på kortvridande!
 
Stop trying to hymn me and hymn me.

Wexio Spelkonvent
Getolle_Punk
MEDLEM
Vänersborg
@svm s. 11/4 -05

138 rubriker
1195 svar

2. Om du åker till Bangkok och åk... 08:17:58, 31/10 -14  
Om du åker till Bangkok och åker till "cha chuk Chak" (marknaden), hållplatsen heter "Mo Chit" om du åker BTS.
Du går sedan ner i tunnelbanan, där finns det 4 st magicbutiker som ligger precis bredvid varandra och har turneringar etc.
Finns på andra ställen men dessa är de enda jag kan som är lätt att ta sig till.

Men Magic är dyrt för befolkningen och de flesta jag spelade med hade gått internatskola/studerat utomlands etc, så det finns inte jättemånga spelare i Thailand.
 
- Jag åt en halv...
- Nu har jag lagt min spell på stacken - Hansson
- Bygg en lek - dagens tips den 24/6 -07.
I Uddevalla heter alla Emil (typ som alla heter Glen i GBG). - Equilibri
Troll? är det sådana med tuppkam?
Monte

Orzhov
MEDLEM
Lindesberg
@svm s. 21/11 -07

115 rubriker
1083 svar

3. Lite OT: Vad ligger priserna ... 09:22:20, 31/10 -14  
Getolle_Punk skrev 08:17, 31/10 -14 Om du åker till Bangkok och åker till "cha chuk Chak" (marknaden), hållplatsen heter "Mo Chit" om du åker BTS.
Du går sedan ner i tunnelbanan, där finns det 4 st magicbutiker som ligger precis bredvid varandra och har turneringar etc.
Finns på andra ställen men dessa är de enda jag kan som är lätt att ta sig till.

Men Magic är dyrt för befolkningen och de flesta jag spelade med hade gått internatskola/studerat utomlands etc, så det finns inte jättemånga spelare i Thailand.

Lite OT:
Vad ligger priserna på jämnfört med i sverige?
 
Min auktion, mitt verkstadskort, min bytes tråd, min köp och sälj tråd och min MTGO tråd
Getolle_Punk
MEDLEM
Vänersborg
@svm s. 11/4 -05

138 rubriker
1195 svar

4. Tror jag betalade ca 15 kr boo... 09:41:56, 31/10 -14  
Monte skrev 09:22, 31/10 -14
Getolle_Punk skrev 08:17, 31/10 -14 Om du åker till Bangkok och åker till "cha chuk Chak" (marknaden), hållplatsen heter "Mo Chit" om du åker BTS.
Du går sedan ner i tunnelbanan, där finns det 4 st magicbutiker som ligger precis bredvid varandra och har turneringar etc.
Finns på andra ställen men dessa är de enda jag kan som är lätt att ta sig till.

Men Magic är dyrt för befolkningen och de flesta jag spelade med hade gått internatskola/studerat utomlands etc, så det finns inte jättemånga spelare i Thailand.

Lite OT:
Vad ligger priserna på jämnfört med i sverige?

Tror jag betalade ca 15 kr boosteren, och det var när Teos var nytt. 2 displayers belv det.. ;)
Boosters är som regel billigare, annars ligger singlar ganska samma priser som internationella marknaden, man kan hitta några fynd dock.
 
- Jag åt en halv...
- Nu har jag lagt min spell på stacken - Hansson
- Bygg en lek - dagens tips den 24/6 -07.
I Uddevalla heter alla Emil (typ som alla heter Glen i GBG). - Equilibri
Troll? är det sådana med tuppkam?
takfort
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 13/9 -07

20 rubriker
690 svar

5. Jag har draftat i bkk, det låg... 09:45:27, 31/10 -14  
Jag har draftat i bkk, det låg kanske 10-15 kvarter rakt söder om MBK
Monte

Orzhov
MEDLEM
Lindesberg
@svm s. 21/11 -07

115 rubriker
1083 svar

6. Vilket språk är det på korten?... 09:45:36, 31/10 -14  
Getolle_Punk skrev 09:41, 31/10 -14
Monte skrev 09:22, 31/10 -14
Getolle_Punk skrev 08:17, 31/10 -14 Om du åker till Bangkok och åker till "cha chuk Chak" (marknaden), hållplatsen heter "Mo Chit" om du åker BTS.
Du går sedan ner i tunnelbanan, där finns det 4 st magicbutiker som ligger precis bredvid varandra och har turneringar etc.
Finns på andra ställen men dessa är de enda jag kan som är lätt att ta sig till.

Men Magic är dyrt för befolkningen och de flesta jag spelade med hade gått internatskola/studerat utomlands etc, så det finns inte jättemånga spelare i Thailand.

Lite OT:
Vad ligger priserna på jämnfört med i sverige?

Tror jag betalade ca 15 kr boosteren, och det var när Teos var nytt. 2 displayers belv det.. ;)
Boosters är som regel billigare, annars ligger singlar ganska samma priser som internationella marknaden, man kan hitta några fynd dock.

Vilket språk är det på korten? :)
 
Min auktion, mitt verkstadskort, min bytes tråd, min köp och sälj tråd och min MTGO tråd
wonko
MEDLEM
Helsingborg
@svm s. 27/10 -02

20 rubriker
178 svar

7. Såg bara engelska boosters när... 11:17:28, 31/10 -14  
Såg bara engelska boosters när jag var där..

Spelade Kahns-prellen där i tunnelbanan :)
takfort
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 13/9 -07

20 rubriker
690 svar

8. samma här, däremot talade de i... 13:06:24, 31/10 -14  
samma här, däremot talade de ingen engelska i butiken
MrBlack
MEDLEM
Hägersten
@svm s. 6/12 -02

23 rubriker
151 svar

9. Ska själv ner till Pattaya på ... 07:24:17, 1/11 -14  
Ska själv ner till Pattaya på söndag och vara där i ett par veckor, är oxå rätt sugen på att spela magic därnere, funderar på att ta med sig de nya commander lekarna och spela med, alternativet är väl lite fnm, men då kanske man ska ta med sig nån modern/standard lek med...
Har även laddat ner Duel of the Planeswalker, tycker dock inte de känns så kul men ska ge de en chans...
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!