Magic the Gathering
Magic the Gathering34896 medlemmar 672 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Ny funktion: Sänkt fast pris... Utökad sök bland egna kort ...
Conspiracy Nummer fel?
Senast läst: 02:34:32, 18/4 -24. Läst 1447 gånger.
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

Conspiracy Nummer fel? 23:40:25, 27/8 -14  
Kollade på denna sidan när jag skulle sortera och pärma mitt Cospiracy, men stötte på patrull ganska snart.

Jag sitter med en Ajani's Sunstriker i handen. På Kortpärmssidan har den nummer 14, men på kortet har den nummer 66/210.

Har jag missat något, eller har korten för Conspiracy hamnat i galen ordning somehow?
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."

ember

Azorius
REDAX
Limmared
@svm s. 26/10 -02

181 rubriker
10832 svar

1. Jag tror det kan ha att göra b... 07:05:55, 28/8 -14  
Jag tror det kan ha att göra bl.a. med att Cogwork Librarian & C:O verkar ha nummer kring de andra "draft matters"-korten, medan andra artefakter i settet (se exempelvis Altar of Dementia) ligger sist?
 
Mina lekanalyser:
Canadian Threshold Del 2 Min primer på The Source

Team America


StoneBlade

PrettoPodden - en podcast för normalbegåvade och uppåt! Finns även på iTunes
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

2. Kan vara, vilket försvårar mit... 07:54:09, 28/8 -14  
Kan vara, vilket försvårar mitt sorterande.

Hoppas de magnifika kodarna kanske kan fixa detta :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Beakid

Simic
ADMIN
REDAX
MODERATOR
GULDMEDLEM
Lyckeby
@svm s. 3/2 -01

621 rubriker
10802 svar

3. Vägrar fixa detta faktiskt :D ... 09:39:35, 28/8 -14  
Vägrar fixa detta faktiskt :D *frustar över Wizards*
 
Strätz!
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

4. Ok, men då är det hos Wizard d... 09:40:49, 28/8 -14  
Beakid skrev 09:39, 28/8 -14 Vägrar fixa detta faktiskt :D *frustar över Wizards*

Ok, men då är det hos Wizard det strular?

Då får jag puzzla efter bästa förmåga, eller du kanske vet en annan sida där de står i ordning? :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Beakid

Simic
ADMIN
REDAX
MODERATOR
GULDMEDLEM
Lyckeby
@svm s. 3/2 -01

621 rubriker
10802 svar

5. Nej, Wizards har gjort "rätt",... 09:42:43, 28/8 -14  
Nej, Wizards har gjort "rätt", men är bara rätt mechigt att fixa massa special-lösningar för hur de numrerar korten :P
 
Strätz!
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

6. I see. Tack för förklaringen... 10:19:36, 28/8 -14  
Beakid skrev 09:42, 28/8 -14 Nej, Wizards har gjort "rätt", men är bara rätt mechigt att fixa massa special-lösningar för hur de numrerar korten :P

I see.
Tack för förklaringen i alla fall :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
mastarwe
MEDLEM
Göteborg
@svm s. 7/3 -12

10 rubriker
184 svar

7. Är väl ett liknande problem so... 12:49:05, 28/8 -14  
Är väl ett liknande problem som det som att hybridkort ligger blandade med guldkort i svm's system, men ligger efter varandra i kortnumren?
 
it's magic!
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!