Magic the Gathering
Magic the Gathering31600 medlemmar 955 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Snabb fråga angående Cranial P... Goblin Guide vs 2HG ...
Mana dork + Reconnaissance
Senast läst: 22:44:33, 21/8 -19. Läst 419 gånger.
Ekiz
MEDLEM
Vilhelmina
@svm s. 13/10 -08

10 rubriker
5 svar

Mana dork + Reconnaissance 09:26:58, 18/7 -19  
Kan man attackera med en mana dork såsom exempelvis Llanowar Elves och sedan lägga infinite Reconnaissance aktiveringar på den och skapa infinite mana?

Hainen

Gruul
MEDLEM
Johanneshov
@svm s. 31/1 -11

14 rubriker
89 svar

1. Nej, efter den första aktiveri... 09:29:20, 18/7 -19  
Nej, efter den första aktiveringen är den inte längre Attacking eftersom den togs ur combat.
Choper

Izzet
JUDGE L2
REDAX
Skövde
@svm s. 26/5 -04

56 rubriker
1758 svar

2. Som hainen säger. Eftersom d... 11:33:46, 18/7 -19  
Som hainen säger.
Eftersom den inte längre är attacking så är den illegal target för resterande aktiveringar, som därmed kommer att fizzla.
 
Ingen regel utan undantag.
Även det är en regel.

Hitta Skövde Magicförening på facebook, där hittar ni allt vi gör :)



BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!