Magic the Gathering
Magic the Gathering34896 medlemmar 674 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
RAVNICA ALLEGIANCE Tankar om Allegiance standard... Vad kan man tänka sig om vinte ...
MTG storyn
Senast läst: 07:16:56, 24/4 -24. Läst 1158 gånger.
Skaven1234

Orzhov
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 8/9 -15

54 rubriker
67 svar

MTG storyn 10:54:28, 19/1 -19  
För er som är insatta i loren: Vad tror ni kommer hända i Ravnica blocket? Är Kaya precis som Ral och Vraska agenter av Bolas? Kommer Jace återkalla Vraskas minnen och få henne på hoodside? Kommer Gatewatchen slåss mot Nicol Bolas tillsammans med Karn och Jaya, kommer Nissa tillbaks? Tror ni Ugin gör en comeback? Skriv vad ni tror kommer hända.

För er som inte vet nåt och vill veta finns det artiklar på wizards hemsida. Annars har TCGplayer gjort videos på youtube :)

psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

1. Allt jag vill ska hända är att... 12:10:13, 19/1 -19  
Allt jag vill ska hända är att Nicol Bolas vinner och att Garruk kommer tillbaka och avrättar lite Planeswalkers (ej NB eller sig själv).
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Uppdaterad: 13:58:09, 19/1 -19
Skaven1234

Orzhov
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 8/9 -15

54 rubriker
67 svar

2. Aa hejar lite på NB haha. Mer ... 15:17:21, 19/1 -19  
psykopatmullvad skrev 12:10, 19/1 -19 Allt jag vill ska hända är att Nicol Bolas vinner och att Garruk kommer tillbaka och avrättar lite Planeswalkers (ej NB eller sig själv).

Aa hejar lite på NB haha. Mer sannolikt att NB dör och att liliana tar bort hans förbannelse när hon blir fri från NB, tror du inte?
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

3. Jo, men jag tror inte Nicol ko... 15:46:34, 19/1 -19  
Jo, men jag tror inte Nicol kommer dö helt. Det låter för drastiskt.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Skaven1234

Orzhov
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 8/9 -15

54 rubriker
67 svar

4. Nej sant, inte med en gång i a... 16:32:51, 19/1 -19  
psykopatmullvad skrev 15:46, 19/1 -19 Jo, men jag tror inte Nicol kommer dö helt. Det låter för drastiskt.

Nej sant, inte med en gång i alla fall. Dom lär ju dra ut på det lite. Men det kommer nog ta alla alla att slå honom, inklusive Jaya, Vraska, Nissa och Karn. Oklart om Garruk kommer in i bilden. Vore också kul om f.d. Guild ledarna; Teysa, Izoni, Niv-Mizzet, också har en roll mot NB och hans Planeswalker kompisar.

Uppdaterad: 16:33:16, 19/1 -19



BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!