Magic the Gathering
Magic the Gathering33980 medlemmar 697 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
Kortpärmen Sök | Magic Quiz | Slumpvis kort | Butiken | Illustratörer | Identifiera kort  
Coastal Tower Dismal Backwater

Command Tower
Starter Commander Decks, Common

MV: 0
Korttyp: Land
Nuvarande oracletext:
Tap: Add one mana of any color in your commander's color identity.
Flavourtext:
"Approach my tower on bended knee or depart from it as ash upon the wind." @-Gadwick, the Wizened
Illustration: Evan Shipard
Kortspecifika regler
2020-11-10
If you have two commanders, the ability adds one mana of any color in their combined color identities.

2020-11-10
If your commander is a card that has no colors in its color identity, Command Tower's ability produces no mana. It doesn't produce {C}.

2020-11-10
If you don't have a commander, Command Tower's ability produces no mana.


Legalitet:

Standard: Ej legal
Pioneer: Legal
Modern: Legal
Legacy: Legal
Vintage: Legal
EDH / Commander: Legal
Pauper: Legal
Explorer: Legal
Historic: Legal
Brawl: Ej legal
Premodern: Ej legal
93/94: Ej legal

Command Tower är inte legal i något block.


Regelfrågor om Command Tower
Lekar med Command Tower

VÄRDE PÅ TORGET Logga in för att se värdet
 
Vill du slippa reklamen? Bli Guldmedlem!
 

Anslagstavla för Command Tower (Starter Commander Decks)

- tomt -

 

I BUTIKEN

Singlar
Ej i lager

Foil
Ej i lager!

LÄGG TILL MIN H/W

Lägg till st Command Tower (Starter Commander Decks) till min
 

PÅ HAVE

Discus (4st)

PÅ WANT

SebKill (1st), Trivalde (1st), Juicedq (1st), Brightside (1st), D0wN (1st), Otres1 (1st), TompiQ (1st), KOV (1st)

Till salu

MagiSternMTG 2 SEK (eng, NM) (1st)
Discus 3 SEK (eng, NM) (4st)

VILL KÖPA

- Ingen -
Info om listorna
 

PÅ AUKTION (0)

- Ingen -