Magic the Gathering
Magic the Gathering33978 medlemmar 732 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
Kortpärmen Sök | Magic Quiz | Slumpvis kort | Butiken | Illustratörer | Identifiera kort  
Myr Battlesphere Oblivion Stone

Nihil Spellbomb
The Brothers' War Commander, Common

manakostnad: MV: 1
Korttyp: Artifact
Nuvarande oracletext:
Tap, Sacrifice Nihil Spellbomb: Exile target player's graveyard.
When Nihil Spellbomb is put into a graveyard from the battlefield, you may pay B. If you do, draw a card.
Illustration: Franz Vohwinkel
Kortspecifika regler
2018-03-16
You may activate Nihil Spellbomb's first ability targeting any player, even one whose graveyard has no cards in it.


Legalitet:

Standard: Ej legal
Pioneer: Ej legal
Modern: Legal
Legacy: Legal
Vintage: Legal
EDH / Commander: Legal
Pauper: Legal
Explorer: Ej legal
Historic: Ej legal
Brawl: Ej legal
Premodern: Ej legal
93/94: Ej legal

Nihil Spellbomb är Legal i dessa block: Scars of Mirrodin


Regelfrågor om Nihil Spellbomb
Lekar med Nihil Spellbomb

VÄRDE PÅ TORGET Logga in för att se värdet
 

Phyrexia: All Will Be One

Vill du slippa reklamen? Bli Guldmedlem!
 

Anslagstavla för Nihil Spellbomb (The Brothers' War Commander)

- tomt -

 

I BUTIKEN

Singlar
Ej i lager

Foil
Ej i lager!

LÄGG TILL MIN H/W

Lägg till st Nihil Spellbomb (The Brothers' War Commander) till min
 

PÅ HAVE

donhaggis (2st), Delthar2 (2st), Discus (4st)

PÅ WANT

Jhonzsy (1st), Shadowhaunted (4st)

Till salu

Discus 15 SEK (eng, NM) (4st)
donhaggis 19 SEK (eng, NM) (2st)

VILL KÖPA

- Ingen -
Info om listorna
 

PÅ AUKTION (0)

- Ingen -