Magic the Gathering
Magic the Gathering33976 medlemmar 636 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
Kortpärmen Sök | Magic Quiz | Slumpvis kort | Butiken | Illustratörer | Identifiera kort  
Blood Petal Celebrant Cemetery Gatekeeper

Bloody Betrayal
Innistrad: Double Feature, Common

manakostnad: MV: 3
Korttyp: Sorcery
Nuvarande oracletext:
Gain control of target creature until end of turn. Untap that creature. It gains haste until end of turn. Create a Blood token. (It's an artifact with "1, Tap, Discard a card, Sacrifice this artifact: Draw a card.")
Illustration: Brian Valeza

Legalitet:

Standard: Legal
Pioneer: Legal
Modern: Legal
Legacy: Legal
Vintage: Legal
EDH / Commander: Legal
Pauper: Legal
Explorer: Legal
Historic: Legal
Brawl: Legal
Premodern: Ej legal
93/94: Ej legal

Bloody Betrayal är inte legal i något block.


Regelfrågor om Bloody Betrayal
Lekar med Bloody Betrayal

VÄRDE PÅ TORGET Logga in för att se värdet
VÄRDE PÅ MAGIC ONLINE ~0.05 tix tix (26 Jan '23)
 

Phyrexia: All Will Be One

Vill du slippa reklamen? Bli Guldmedlem!
 

Anslagstavla för Bloody Betrayal (Innistrad: Double Feature)

- tomt -

 

I BUTIKEN

Singlar
Ej i lager

Foil
Ej i lager!

LÄGG TILL MIN H/W

Lägg till st Bloody Betrayal (Innistrad: Double Feature) till min
 

PÅ HAVE

Discus (1st)

PÅ WANT

- Ingen -

Till salu

Discus 3 SEK (NM) (1st)
MagiSternMTG 3 SEK (eng, NM) (1st)

VILL KÖPA

- Ingen -
Info om listorna
 

PÅ AUKTION (0)

- Ingen -