Magic the Gathering
Magic the Gathering33757 medlemmar 718 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Sylvan offering... Rally the Ancestors + Eerie In ...
Teysa Karlov och Myrkul, Lord of Bones
Senast läst: 21:52:40, 26/9 -22. Läst 363 gånger.
yohaan81
MEDLEM
Örebro
@svm s. 10/4 -09

228 rubriker
485 svar

Teysa Karlov och Myrkul, Lord of Bones 20:42:24, 11/8 -22  
vad händer med Teysa Karlov och Myrkul, Lord of Bones?

kommer man få 2st enchantments genom Myrkuls effekt som dubblas på death triggers? eller blir den failad för man också måste exila 2ggr?

SidPao
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 5/2 -07

87 rubriker
599 svar

1. Du får bara 1 enchantment från... 21:06:34, 11/8 -22  
Du får bara 1 enchantment från Myrkul pga att du måste exila det creature som skall bli en enchantment. Eftersom du inte kan göra det när den andra triggern resolvar så kommer du inte längre än "if you do"-delen,.. och där tar det stopp.



BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!