Magic the Gathering
Magic the Gathering33328 medlemmar 714 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Volrath's Shapeshifter + "acti... Mirror March, är exile en deay ...
Bolas Citadel länder vs Grafdigger
Senast läst: 22:51:32, 18/1 -22. Läst 751 gånger.
JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

244 rubriker
2190 svar

Bolas Citadel länder vs Grafdigger 22:45:41, 16/12 -21  
VIsst kan jag fortfarande spela länder från toppen med Bolas's Citadel även om Grafdigger's Cage är i spel?
 
Jag saccar LED för tre blå.....

Vintrastorm
MEDLEM
Göteborg
@svm s. 20/1 -14

42 rubriker
119 svar

1. Ja, play land är inte samma so... 00:11:21, 17/12 -21  
Ja, play land är inte samma som cast spell.

Bolas's Citadel
2019-05-03 You can play a land card from the top of your library only if you have available land plays remaining.



Grafdigger's Cage

2019-07-12 Players can still play lands from graveyards or libraries if an effect allows them to do so.

Uppdaterad: 00:13:01, 17/12 -21



BYT BORD TILL


 
  Innistrad: Crimson Vow! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!