Magic the Gathering
Magic the Gathering33270 medlemmar 751 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR När väljs targets för abilitie... Siona +cloudform ...
Gyrus + Exalted = ?
Senast läst: 07:48:55, 6/12 -21. Läst 423 gånger.
ember

Azorius
REDAX
Limmared
@svm s. 26/10 -02

181 rubriker
10822 svar

Gyrus + Exalted = ? 19:53:27, 16/10 -21  
Jag har Gyrus, Waker of Corpses i spel med tre +1/+1-counters, samt en Ignoble Hierarch. I graven har jag en Hill Giant. När Gyrus, Waker of Corpses anfaller, kan jag då ta tillbaka Hill Giant genom att lägga Exalted-triggern från Ignoble Hierarch överst på stacken?

(Min gissning är nej, men jag vill vara säker)
 
Läs mina artiklar på EDHREC.com!
Uppdaterad: 19:53:54, 16/10 -21

latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

533 rubriker
9014 svar

1. Nej, då den försöker targeta k... 20:05:29, 16/10 -21  
Nej, då den försöker targeta kortet som en 3/3 innan exalted resolvat klart, vilket innan resolv inte har lesser power.
 
Jag köper, byter och säljer kort samt erbjuder kompletta duel decks, commander devour for power, spelmattor, pärmar, tärningar/spindowns, 9-korts fickor och uppdaterar min have!
Phoenix of Endless Fury, Desperate Looting, Tanelorn
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!