Magic the Gathering
Magic the Gathering32950 medlemmar 664 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR "Animera" samma land flera gån... Aether Gust ...
Hur trigger Storm?
Senast läst: 19:22:23, 9/6 -21. Läst 867 gånger.
Denskare
MEDLEM
Kumla
@svm s. 14/7 -10

19 rubriker
59 svar

Hur trigger Storm? 09:21:15, 15/5 -21  
Okey jag har suttit och funderat på om vilken alternativ är rätt.

Jag har två Double Vision ute på spel planen och spelar ut en Terminate på min runda som blir 2 kopior och efter det spelar jag utt en Volcanic Awakening och då blir jag lite fundersam på "Storm" triggaren blir det 3 gånger eller bara 1 gång den triggar?

Tack för hjälp och svar!

Uppdaterad: 09:25:19, 15/5 -21

Herr_Glans
MEDLEM
Örnsköldsvik
@svm s. 26/8 -04

32 rubriker
674 svar

1. Storm räknar endast castade sp... 10:48:59, 15/5 -21  
Storm räknar endast castade spells. Double Vision gör kopior av Terminate och kopior är inte castade spells. Så din storm count före du spelar Volcanic Awakening är 1. Du kommer alltså få totalt två kopior av Volcanic Awakening: 1 för Terminate (Storm 1) och en för Volcanic Awakening.
 
I have to return some videotapes.

Team Kaffebryggers



BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!