Magic the Gathering
Magic the Gathering32700 medlemmar 659 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Kan röds kort permanent bryta ... CMC för muterad creature ...
Regelfråga: modal double faced cards + brought back?
Senast läst: 16:56:27, 18/1 -21. Läst 384 gånger.
Rogergirg_G
MEDLEM
Umeå
@svm s. 14/12 -08

39 rubriker
184 svar

Regelfråga: modal double faced cards + brought back? 12:36:30, 27/11 -20  
Om landet som är på baksidan av Kazandu Mammoth // Kazandu Valley dör, kan jag isåfall samma runda ta tillbaka framsidan, självaste mammuten, med Brought Back?

Tack!

Uppdaterad: 12:37:11, 27/11 -20

SidPao
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 5/2 -07

86 rubriker
579 svar

1. Ja, det funkar. Då man enda... 13:35:36, 27/11 -20  
Ja, det funkar.

Då man endast kan få land-sidan när man spelar kortet så kommer mammuten tillbaka när den targetas med Brought Back.

Extra info; Om kortets framsida inte varit en permanent (t.ex Turntimber Symbiosis // Turntimber, Serpentine) hade den inte kunnat targetas alls av Brought Back.
Rogergirg_G
MEDLEM
Umeå
@svm s. 14/12 -08

39 rubriker
184 svar

2. Tack!... 11:22:49, 28/11 -20  
SidPao skrev 13:35, 27/11 -20 Ja, det funkar.

Då man endast kan få land-sidan när man spelar kortet så kommer mammuten tillbaka när den targetas med Brought Back.

Extra info; Om kortets framsida inte varit en permanent (t.ex Turntimber Symbiosis // Turntimber, Serpentine) hade den inte kunnat targetas alls av Brought Back.

Tack!
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!