Magic the Gathering
Magic the Gathering32598 medlemmar 792 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Ob Nixilis, the Hate-Twisted +... 2 frågor, companion och totem ...
Omnath och dens triggers
Senast läst: 17:39:33, 23/11 -20. Läst 433 gånger.
RolloTomasi
MEDLEM
Arlöv
@svm s. 14/12 -11

73 rubriker
2081 svar

Omnath och dens triggers 17:22:54, 28/10 -20  
Tjena!

Undrar ifall Omnath, Locus of Creations landfall triggers kollar antalet länder som kommit i spel under hela rundan eller är det de landfall triggers som omnath sett/varit med om? Kan man blinka denoch resetta landfall effekterna? Tack på förhand!

JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

234 rubriker
2148 svar

1. "If it's the first time this a... 17:38:16, 28/10 -20  
"If it's the first time this ability has resolved this turn" Så han bryr sig bara om länder som kommer i spel efter honom, och man kan reseta han igen.
 
Jag saccar LED för tre blå.....
BYT BORD TILL


 
  Zendikar Rising! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!