Magic the Gathering
Magic the Gathering32363 medlemmar 794 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Lurrus och Grafdigger's Cage... Interaktion trippel ...
pestilent haze
Senast läst: 13:59:34, 12/8 -20. Läst 292 gånger.
Naikiizz

Dimir
MEDLEM
Örebro
@svm s. 11/9 -10

10 rubriker
13 svar

pestilent haze 19:40:14, 1/8 -20  
Pestilent Haze
vi fick hjärnsläpp... hur funkar detta? ligger -2/-2 kvar för creatures som kommer in efteråt under samma runda?

exempel spelar in en 2/2 dör den för ja spelat pesten innan?

AliasC
MEDLEM
Lindome
@svm s. 14/3 -15

0 rubriker
3 svar

1. Nej Står hur förklarat i kort... 19:48:13, 1/8 -20  
Nej
Står hur förklarat i kortspecifika regler.

TheHowL presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion
Rensar lite draft loot, mest standard, men även lite Mystery Booster
18 dagar kvar
Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

BYT BORD TILL


 
  Preorder Core Set 2021! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!