Magic the Gathering
Magic the Gathering32358 medlemmar 803 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR mana weaving... Regelfråga: Honden of infinite ...
Sturmgeist
Senast läst: 17:30:13, 10/8 -20. Läst 359 gånger.
Shadow_Hawk

Izzet
MEDLEM
Nässjö
@svm s. 31/3 -06

24 rubriker
143 svar

Sturmgeist 12:53:02, 27/7 -20  
Om jag har en Sturmgeist i spel, och sedan spelar tex Windfall. Dör Sturmgeist när jag kastar min hand, eller lever den i limbo tills jag dragit nya kort?
 
And then the wolves came

Choper

Izzet
JUDGE L2
REDAX
Skövde
@svm s. 26/5 -04

75 rubriker
1886 svar

1. Den överlever. Dör gör den på ... 12:54:53, 27/7 -20  
Den överlever. Dör gör den på state based actions. Aba kollas när spellen är klar, dvs du har en hand igen.
 
Ingen regel utan undantag.
Även det är en regel.

Hitta Skövde Magicförening på facebook, där hittar ni allt vi gör :)
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!