Magic the Gathering
Magic the Gathering32363 medlemmar 797 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Interaktion Rebound + nexus of... Phyrexian mana på 0 liv? ...
Shalai + Flag Bearer
Senast läst: 07:51:59, 12/8 -20. Läst 441 gånger.
EyeBe

Simic
MEDLEM
Göteborg
@svm s. 27/5 -04

85 rubriker
144 svar

Shalai + Flag Bearer 18:44:21, 9/7 -20  
Kan Shalai, Voice of Plenty träffas om jag har en Standard Bearer i spel?

SidPao
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 5/2 -07

86 rubriker
563 svar

1. Ja, Standard Bearers oracle är... 18:57:31, 9/7 -20  
Ja, Standard Bearers oracle är;

While an opponent is choosing targets as part of casting a spell they control or activating an ability they control, that player must choose at least one Flagbearer on the battlefield if able.

Den sista biten är det relevanta då den inte är "able" att bli targetad av motståndare när den har hexproof från Shalai.
JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

229 rubriker
2115 svar

2. Ja, är flaggbäraren illegal ta... 18:58:38, 9/7 -20  
Ja, är flaggbäraren illegal target får man välja något annat.
 
Jag saccar LED för tre blå.....

Discus presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion
Då var det dags att skicka iväg foils och annat pimp som jag har liggande. Givetvis är det buyout på alltihop!
7 dagar kvar
Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!