Magic the Gathering
Magic the Gathering31850 medlemmar 889 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Mox Opal med Ice counter?... Fråga gällande prioritet ...
Vivien, arkbow ranger
Senast läst: 00:01:59, 6/12 -19. Läst 217 gånger.
Quorthon
MEDLEM
@svm s. 28/9 -10

3 rubriker
5 svar

Vivien, arkbow ranger 18:52:40, 30/11 -19  
Kan jag placera båda counters från +1 abilitien på samma creature?
Ruling: You choose how the counters will be distributed as you activate Vivien’s first ability. Each target creature must be assigned at least one counter. This means that you can’t put two counters on one creature but give two creatures trample.


MODVivien, Arkbow Ranger
editerar för kortlänkning
/choper


Uppdaterad: 22:19:21, 30/11 -19

Beakid

Simic
ADMIN
REDAX
MODERATOR
GULDMEDLEM
Lyckeby
@svm s. 3/2 -01

602 rubriker
10183 svar

1. Japp, du kan lägga båda på sam... 19:30:16, 30/11 -19  
Japp, du kan lägga båda på samma gubbe.

Vivien, Arkbow Ranger

Regeln du citerar menar bara att du inte kan lägga 2 counters på en gubbe och ge en andra trample (utan att lägga counter på den).
 
Bor du i Karlskrona/Blekinge och vill vara med i vårt Karlskrona-bord? Internposta mig!
Uppdaterad: 19:31:14, 30/11 -19
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!