Feedback på Azorius/Bant Prison - Standard20:43:31, 5/3 -19
Hej!
Jag önskar ta emot tips och idéer på min lek som ser ut enligt nedan.
Den kretsar mycket kring Verity Circle samt tappa ner motståndaren och köra exile/counter på resten och slutligen slå med Sphinx of Foresight. Efter ett gäng speltester mot diverse lekar så har den funkat rätt bra, dock med ganska långa matcher och ett gnetande med Sphinx och även Thopters från Depose // Deploy.
Många matcher är kontrollerade men jag upplever att det saknas ett riktigt starkt vinnardrag (combo/kort). Typ Hydroid Krasis. Men som blivit snordyr nu.
Vad tror ni om en del "moddande" i grundidén och sedan klämma in några starkare vinnarkort/combos? Gärna tips på de som kan eller bör vara 3 istället för 4 etc. Korten i sidoboard är de jag funderar på att testa med.
Till sist är länderna mest ett ihopplock av det jag har och hittills har inte manan varit ett problem.