Magic the Gathering
Magic the Gathering30905 medlemmar 983 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR Blast of genius med tom libba... Hur kontrar man Forecast? ...
Bägge Akroma och visa andra i Commander
Senast läst: 22:25:18, 21/1 -19. Läst 409 gånger.
Denskare
MEDLEM
Kumla
@svm s. 14/7 -10

11 rubriker
28 svar

Bägge Akroma och visa andra i Commander 11:01:58, 12/12 -18  
Är det legalt att ha bägge Akroma i en commanderlek?
Akroma, Angel of Wrath
Akroma, Angel of Fury

Och sen gäller det också Marchesa och Aurelia.

Queen Marchesa
Marchesa, the Black Rose

Aurelia, the Warleader
Aurelia, Exemplar of Justice

Tack i förhand och ha en trevlig dag!

God Jul!

Falconer

Rakdos
MEDLEM
Jämshög
@svm s. 1/1 -18

4 rubriker
22 svar

1. Ja, då det inte är samma kort.... 11:08:32, 12/12 -18  
Ja, då det inte är samma kort.
 
I am Groot!
Denskare
MEDLEM
Kumla
@svm s. 14/7 -10

11 rubriker
28 svar

2. Tack så mycket då vet jag att ... 11:25:10, 12/12 -18  
Falconer skrev 11:08, 12/12 -18 Ja, då det inte är samma kort.

Tack så mycket då vet jag att jag inte har gjort något regelbrott :)
r1kka
MEDLEM
Malmö
@svm s. 7/8 -14

11 rubriker
100 svar

3. så länge korten inte har exakt... 03:54:10, 13/12 -18  
så länge korten inte har exakt samma namn så kan man ha dem

Castiel80 presenterar ett smakprov från sin have
Skaffa Guld-medlemskap för att ha chansen att visa upp dina kort här

BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!