Magic the Gathering
Magic the Gathering30987 medlemmar 911 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REGELFRåGOR devotion... Wild Defiance, Spellskite och ...
Mirko Vosk, mind drinker + Illusionsist's bracers
Senast läst: 21:30:21, 8/2 -19. Läst 779 gånger.
Dessa

Rakdos
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 11/10 -10

9 rubriker
24 svar

Mirko Vosk, mind drinker + Illusionsist's bracers 13:35:23, 8/8 -18  
Hej,
Funkar combo i titel att Mirko triggar två gånger?

Mvh Henrik


Mod Edit: Mirko Vosk, Mind Drinker + Illusionist's Bracers

Uppdaterad: 14:28:02, 8/8 -18

JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

188 rubriker
1787 svar

1. Mirko Vosk, Mind Drinker har i... 13:41:36, 8/8 -18  
Mirko Vosk, Mind Drinker har ingen activerad ability, utan en triggered ability. Illusionist's Bracers funkar på creatures som Krenko, Mob Boss. En aktiverad ability srivs som "kostnad: effekt"
 
Jag saccar LED för tre blå.....
MartinThorning
JUDGE L1
Eskilstuna
@svm s. 27/3 -13

17 rubriker
137 svar

2. Du kan fortfarande använda Str... 14:41:24, 8/8 -18  
Du kan fortfarande använda Strionic Resonator dock. Den kopierar triggade abilities.
 
Everybody but me, CHARGE!
Uppdaterad: 14:42:02, 8/8 -18
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
Limmared
@svm s. 20/1 -04

655 rubriker
18000 svar

3. I framtiden vore det toppen om... 12:04:38, 9/8 -18  
I framtiden vore det toppen om du länkar korten i texten också, då det blir mycket enklare för oss att hjälpa dig då.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Powerload
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 7/9 -03

259 rubriker
6431 svar

4. Nej det funkar inte eftersom a... 12:22:55, 9/8 -18  
Nej det funkar inte eftersom abilitien är Triggered och inte Activated, men du kan alltid ge honom Double Strike för att han ska få två Triggered Abilities :)
 
Jag vet inte ens om jag spelar magic



BYT BORD TILL


 
  Ravnica Allegiance! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!