Sveriges största community för Magic: The Gathering
0
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
Senast läst: 09:11:15, 3/11 -25. Läst 885 gånger.
Drakmester
33 rubriker, 157 svar
Medlem
Skellefteå
@svm s. 29/3 -10
Rebound 12:15:12, 16/1 -16
 
Om jag har Narset Transcendent i spel och använder hennes -2 ability och sen spelar Clutch of Currents för dess Awaken-kostnad. Får jag då köra Awaken på rebound eller bara på den första jag kastar?
 
"I don't do tactics. I don't do guard duty. I do damage. Take it or leave it"
Uppdaterad: 12:15:34, 16/1 -16
Choper
94 rubriker, 2241 svar
Judge L2
Redax
FSVM - Ledamot
Axvall
@svm s. 26/5 -04
Du får inte aweken på rebound. Du kopierar inte spellen utan spelar den igen gratis (du kan alltså inte betala aweken kostnaden)
 
Ingen regel utan undantag.
Även det är en regel.

Hitta Skövde Magicförening på facebook, där hittar ni allt vi gör :)
Drakmester
33 rubriker, 157 svar
Medlem
Skellefteå
@svm s. 29/3 -10
Då var det som jag trodde
 
"I don't do tactics. I don't do guard duty. I do damage. Take it or leave it"


BYT BORD TILL