Magic the Gathering
Magic the Gathering34879 medlemmar 652 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
CALCON CalCon 2006 närmar sig ...
Dålig information
Senast läst: 21:18:51, 13/4 -24. Läst 12338 gånger.
Pestilence
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 21/9 -02

100 rubriker
1346 svar

Dålig information 01:39:35, 3/1 -06  
Ni´borde garanterat annonserat i "Kalendern" att detta stod för dörren, jag hade inte en aning och det är inte så att ja letar efter tävlingarna, borde vara lättare att upptäcka...

Synd, ni får inte mig som besökare denna gången ;(
 
Kebabpizza med isbergsallad utan tomat tack!

Ägare av det förnäma bordet "The Extended Tavern", messa mig om du vill bli inbjuden, motivering krävs...

keen9
MEDLEM
Örebro
@svm s. 17/1 -05

348 rubriker
4337 svar

1. suck det var inget, såg inte v... 01:44:10, 3/1 -06  
suck det var inget, såg inte vilket bord du lagt det under...
 
Commander Keen says:
No sweat, oh guardian of wisdom!
Uppdaterad: 01:45:17, 3/1 -06
Harvester_Of_Sorrow
HEDERSMEDLEM
Bagarmossen
@svm s. 30/3 -03

253 rubriker
6506 svar

2. Jag, som inte ens bor i Kalmar... 08:58:41, 3/1 -06  
Jag, som inte ens bor i Kalmar såg inlägg om detta för länge sen på "Turneringar"-bordet?
 
GIGANTISK RAREAUKTION med nästan alla mina rares, över 650 rares! Bla Pithing Needle, Twincast, Cranial Extraction, BoP (Rav), Jitte, Darksteel Colossus, Sickening Shoal och mycket mer trevligt! Billig BO på allt!
Talad
MEDLEM
@svm s. 28/11 -02

715 rubriker
13391 svar

3. Jag måste faktiskt säga att ja... 11:16:40, 3/1 -06  
Pestilence skrev 01:39, 3/1 -06 Ni´borde garanterat annonserat i "Kalendern" att detta stod för dörren, jag hade inte en aning och det är inte så att ja letar efter tävlingarna, borde vara lättare att upptäcka...

Synd, ni får inte mig som besökare denna gången ;(

Jag måste faktiskt säga att jag inte riktigt förstår vad du menar. Är det information du har efterlyst så har detta bord leggat uppe sedan början av december och alla rubriker som skapas här syns på senaste forumsrubriker. I mitten(har jag för mig) av december kom all info upp i kalendern.
Men vad du menar med dörren förstår jag inte riktigt?
 
"Greatness, at any cost"

Power, Drains och t1 pimp
Harvester_Of_Sorrow
HEDERSMEDLEM
Bagarmossen
@svm s. 30/3 -03

253 rubriker
6506 svar

4. "stod för dörren" är ett uttry... 12:58:24, 3/1 -06  
"stod för dörren" är ett uttryck för att något ska hända >;P
 
"Shying from the light, always loved the night" - Depeche Mode
Talad
MEDLEM
@svm s. 28/11 -02

715 rubriker
13391 svar

5. ok, det visste jag inte. Men ... 00:05:27, 4/1 -06  
ok, det visste jag inte.
Men om man nu lägger ut något i kalendern är inte det då en slags garanti på att det ska hända (kanske tolkar uttrycket fel nu?).
Sen förstor jag inet hans sista del att han inte letar efter tävlingar utan att det borde vara lättare att upptäcka.
Jag vet inte om det har funnits mer att göra för att det ska synas mer tydligare än det gör nu. Jag har haft länkar i min signatur, låtit skapa ett helt eget bord för evenemanget och lagt till alla evenemang i kalendern. Inte nog med det så har fabbe också haft uppe i nyhter om lite info om calcon. Jag har till och med internat ca 500personer om det hela (dock bara kalmar omnejd) så jag vet inte hur mycket tydligare jag skulle kunna ha gjort det hela så har man missat den information som har givits ut som måste man ha varit blind

För säkerhetsskull lägger jag upp lite pr om mitt nästa arrangemang Jencon som jag hoppas att ingen av er kommer missa, har ni tentor, familjemiddager etc, skippa det och ta närmsat bil, tåg, buss, flyg... till Kalmar för att delta på en väldigt stor tillstälning, ett evenemang bortom alla andra, en turnering vars like ni aldrig tidigare skådat (hoppas jag ;) )
Jag pratar naturligtvis om turneringen som ska hållas på Jencon
 
"Greatness, at any cost"

Jencon, det ultimata konventet
Pestilence
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 21/9 -02

100 rubriker
1346 svar

6. Super talad! Ska dra ihop ett ... 02:17:11, 4/1 -06  
Super talad! Ska dra ihop ett så stort gäng från norrköping som möjligt till Jencon!
 
Kebabpizza med isbergsallad utan tomat tack!

Ägare av det förnäma bordet "The Extended Tavern", messa mig om du vill bli inbjuden, motivering krävs...
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!