Magic the Gathering
Magic the Gathering34879 medlemmar 653 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Lägg till kort på min have... [Löst] Varning vid skapande av ...
Filtrera på multicolored
Senast läst: 12:07:25, 16/4 -24. Läst 495 gånger.
Hotan
MEDLEM
@svm s. 28/11 -10

48 rubriker
267 svar

Filtrera på multicolored 11:09:06, 20/1 -23  
Filtrera på multicolored

Är det möjligt att lägga till filter så att man kan filtrera på specifika multicolored kort på auktion, någons have och min egen have?

Om man kryssar i multicolored idag så blir det samtliga kort som är mer än två färger, oftast i alfabetetisk ordning. Går det få en till rullista (eller något liknande) ifall multicolored kryssas i där man kan välja vilka? Tex

WU
BR
BW
GW
UB
RG
BG
UR
GU
RW
RUG
BUG

Etc

Det printas så många olika kort idag så om jag bara vill kolla snabbt vad någon har för kort till min RW lek så skulle detta förenkla.

Tror inte detta går idag (rätta mig om jag har fel) men vore en trevlig funktion.

UmeLinkan
MEDLEM
Enköping
@svm s. 2/10 -06

3 rubriker
24 svar

1. Jag brukar välja "Måste vara W... 14:24:34, 20/1 -23  
Jag brukar välja "Måste vara W, måste vara R" och "får inte vara" på de andra färgerna.
 
Svensk ambassadör för Star Trek CCG, som idag görs virituellt av The Continuing Committie.
Hotan
MEDLEM
@svm s. 28/11 -10

48 rubriker
267 svar

2. Den funktionen finns bara på "... 14:26:48, 20/1 -23  
Den funktionen finns bara på "kortpärmen" tyvärr, går inte göra så på en auktion eller på någons have :(

Uppdaterad: 14:27:17, 20/1 -23
Skallen
MEDLEM
Luleå
@svm s. 19/4 -02

11 rubriker
229 svar

3. Det bästa skulle vara om man k... 16:23:05, 20/1 -23  
Det bästa skulle vara om man kan få kortpärmssöken på have/want/auktionssidorna, men den kanske är för seg att köra där?
 
"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."

www.skallen.net
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!