Magic the Gathering
Magic the Gathering34896 medlemmar 669 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
HITTA SPELARE Ny spelare i Enköping ... Söker spel och mentorer i Göte ...
STOCKHOLM - Modern/legacy ev andra format
Senast läst: 13:48:21, 25/4 -24. Läst 611 gånger.
mage
MEDLEM
@svm s. 22/3 -10

9 rubriker
15 svar

STOCKHOLM - Modern/legacy ev andra format 19:19:14, 9/5 -22  
Hej,

Jag önskar hitta (skapa om det inte finns) dagar/kvällar för att spela Magic i olika format. Helst så att proxys är ok, i min bekantskapskrets körde vi alltid med proxys. Främst på länder då kostnaden för att köpa alla länder gjorde att man inte hade råd med några andra kort.

Visserligen så kan man spela på några av "klubbarna" dragons lair och alfa spel (aldrig varit) men är oftast samma spelare och man får heller inte spela med proxys.

Var spelar ni?
Antar att majoriteten kommer svara att man spelar för lite
Om det är så och om platser/event saknas så vore det intressant att veta det och vilka i Stockholms området som skulle vara intresserade att träffas och spela lite.
Kom ihåg övning ger färdighet.

Internet i all ära men vi är människor och om vi även ska spela sällskapsspel över nätet så kan vi väl födas med ett VR-headset och leva i den världen tills vi dör.

Må väl!

Dauthi Voidwalker är bästa/roligaste kortet som skapats på länge


Med Vänliga Hälsningar,
Mage

Uppdaterad: 19:20:39, 9/5 -22

CH
HUVUDMODERATOR
REDAX
Sundsvall
@svm s. 17/11 -01

164 rubriker
6331 svar

1. Det har väl alltid funnits en ... 15:05:52, 10/5 -22  
Det har väl alltid funnits en hel del spelgrupper i Sthlm som sällan eller aldrig dyker upp på lokal, så jag tror nog att du hittar lite vänligt sinnde spelare som kan tänka sig att tillåta prox.
 
Har du Facebook och bor i Medelpad / Västernorrland? Bli vän med mig där så bjuder jag in dig till vår Magicgrupp.
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!