Magic the Gathering
Magic the Gathering34883 medlemmar 632 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Alltid prioritera engelska kor... [Löst] Pauperlegalitet Jumpsta ...
Fråga om kort till salu i have som inte syns i kortpärmen
Senast läst: 01:38:05, 19/4 -24. Läst 992 gånger.
Vintrastorm
JUDGE L1
Göteborg
@svm s. 20/1 -14

51 rubriker
161 svar

Fråga om kort till salu i have som inte syns i kortpärmen 18:07:32, 14/9 -20  
Vissa användare har kort till salu på sin have men som inte syns när man klickar på kortet och kommer till kortet i kortpärmen.


Är det för att de inte har betalat medlemsavgift och inte kan använda torget?

/ Jonis

lorden92
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 25/11 -07

161 rubriker
4819 svar

1. Om du är på ett kort i kortpär... 13:13:23, 15/9 -20  
Om du är på ett kort i kortpärmen kan du behöva trycka på "Stats för alla expansioner". Annars visas bara kort till salu som är just den expansionen du är på. Kanske kan vara det?
 
/Muffin
Vintrastorm
JUDGE L1
Göteborg
@svm s. 20/1 -14

51 rubriker
161 svar

2. Nej, utan jag går in på en anv... 21:43:27, 15/9 -20  
Nej, utan jag går in på en användare, klickar på ett kort, får upp rätt expansion i lekpärmen där korten visas, men användarens kort står inte med. Jag har tänkt på det tidigare när det händer. :)

Jag vet att just denna användare ej har betalat och därmed inte har tillgång till torget. Så det var därför jag tänkte att det var orsaken. :)
MagicOfJesper

Selesnya
ADMIN
REDAX
MODERATOR
VäKTARE
@svm s. 12/4 -14

70 rubriker
987 svar

3. Kan du ger exempel på användar... 21:44:48, 15/9 -20  
Vintrastorm skrev 21:43, 15/9 -20 Nej, utan jag går in på en användare, klickar på ett kort, får upp rätt expansion i lekpärmen där korten visas, men användarens kort står inte med. Jag har tänkt på det tidigare när det händer. :)

Jag vet att just denna användare ej har betalat och därmed inte har tillgång till torget. Så det var därför jag tänkte att det var orsaken. :)

Kan du ger exempel på användare och kort där detta felet sker?
Beakid

Simic
ADMIN
REDAX
MODERATOR
GULDMEDLEM
Lyckeby
@svm s. 3/2 -01

621 rubriker
10801 svar

4. Om medlemmen inte har tillgång... 08:30:30, 16/9 -20  
Vintrastorm skrev 18:07, 14/9 -20 Vissa användare har kort till salu på sin have men som inte syns när man klickar på kortet och kommer till kortet i kortpärmen.


Är det för att de inte har betalat medlemsavgift och inte kan använda torget?

/ Jonis

Om medlemmen inte har tillgång till Torget (pga inget medlemskap t.ex.) så listas inte medlemmen inne på ett kort, helt korrekt!
 
Strätz!
pellekuling

Simic
MEDLEM
Trelleborg
@svm s. 23/12 -08

103 rubriker
1382 svar

5. Har ett annat rätt udda men li... 18:18:20, 16/9 -20  
Beakid skrev 08:30, 16/9 -20
Vintrastorm skrev 18:07, 14/9 -20 Vissa användare har kort till salu på sin have men som inte syns när man klickar på kortet och kommer till kortet i kortpärmen.


Är det för att de inte har betalat medlemsavgift och inte kan använda torget?

/ Jonis

Om medlemmen inte har tillgång till Torget (pga inget medlemskap t.ex.) så listas inte medlemmen inne på ett kort, helt korrekt!

Har ett annat rätt udda men liknande problem, kollar jag kortpärmen på Abrupt Decay så visas detta för mig;



Jag har inga Decays från RTR, varken på min have eller på riktigt, syns inte i prislistan till höger heller
 
Följ Spelborgen på Facebook för att få förstatjing på vad som kommer komma till salu här på svm
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!