Magic the Gathering
Magic the Gathering34884 medlemmar 645 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT [Löst] Leklådan, format... [Löst] Bugg på Have vid sorter ...
Länk till have via kortpärmen?
Senast läst: 06:57:43, 18/4 -24. Läst 1220 gånger.
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

Länk till have via kortpärmen? 09:57:17, 15/3 -20  
Kan man införa så att det går att länka till korten på sin have som highlightas när man är i kortpärmen? Om jag är inloggad och har Dark Ritual på min have så ser jag det när jag är på Dark Ritual i kortpärmen.

edit: Nu ser jag att det redan finns en länk, men öppnar bara samma fönster igen vilket ju här en helt onödig funktion! :)

Som det är nu kan jag via kortpärmen bara komma till min medlemsinfo (via länkarna längre ner) och inte min egentliga have, det hjälper ju inte så mycket.

Skulle man kunna modifiera texten/länken så att det blir en länk till sin have, eftersom jag kanske har blivit av med kortet och därför snabbare kommer kunna plocka bort det från have istället för att behöva gå via have (vilket tar minst tre steg) och söka fram Dark Ritual där?

Då tänker jag att man kommer till have direkt och så kan man plocka bort eller ändra informationen i kortet utan att behöva navigera sig fram. Extra bra vore det här vara när man är på SvM via telefonen.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har ett och annat kort och uppdaterar min have!
Numera har jag swish!
Phoenix of Endless Fury, Desperate Looting, Tanelorn
Uppdaterad: 10:01:35, 15/3 -20

MagicOfJesper

Selesnya
ADMIN
REDAX
MODERATOR
VäKTARE
@svm s. 12/4 -14

70 rubriker
987 svar

1. Hej. Inte helt säker på vad du... 13:36:18, 15/3 -20  
latsblaster skrev 09:57, 15/3 -20 Kan man införa så att det går att länka till korten på sin have som highlightas när man är i kortpärmen? Om jag är inloggad och har Dark Ritual på min have så ser jag det när jag är på Dark Ritual i kortpärmen.

edit: Nu ser jag att det redan finns en länk, men öppnar bara samma fönster igen vilket ju här en helt onödig funktion! :)

Som det är nu kan jag via kortpärmen bara komma till min medlemsinfo (via länkarna längre ner) och inte min egentliga have, det hjälper ju inte så mycket.

Skulle man kunna modifiera texten/länken så att det blir en länk till sin have, eftersom jag kanske har blivit av med kortet och därför snabbare kommer kunna plocka bort det från have istället för att behöva gå via have (vilket tar minst tre steg) och söka fram Dark Ritual där?

Då tänker jag att man kommer till have direkt och så kan man plocka bort eller ändra informationen i kortet utan att behöva navigera sig fram. Extra bra vore det här vara när man är på SvM via telefonen.

Hej. Inte helt säker på vad du mena och vilken föränding du är ute efter, kan du ta screenshot och rita in hur du mena?
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

2. Japp, bara bifogningen på SvM ... 15:25:58, 15/3 -20  
MagicOfJesper skrev 13:36, 15/3 -20
latsblaster skrev 09:57, 15/3 -20 Kan man införa så att det går att länka till korten på sin have som highlightas när man är i kortpärmen? Om jag är inloggad och har Dark Ritual på min have så ser jag det när jag är på Dark Ritual i kortpärmen.

edit: Nu ser jag att det redan finns en länk, men öppnar bara samma fönster igen vilket ju här en helt onödig funktion! :)

Som det är nu kan jag via kortpärmen bara komma till min medlemsinfo (via länkarna längre ner) och inte min egentliga have, det hjälper ju inte så mycket.

Skulle man kunna modifiera texten/länken så att det blir en länk till sin have, eftersom jag kanske har blivit av med kortet och därför snabbare kommer kunna plocka bort det från have istället för att behöva gå via have (vilket tar minst tre steg) och söka fram Dark Ritual där?

Då tänker jag att man kommer till have direkt och så kan man plocka bort eller ändra informationen i kortet utan att behöva navigera sig fram. Extra bra vore det här vara när man är på SvM via telefonen.

Hej. Inte helt säker på vad du mena och vilken föränding du är ute efter, kan du ta screenshot och rita in hur du mena?

Japp, bara bifogningen på SvM fungerar, det får bli på datorn.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har ett och annat kort och uppdaterar min have!
Numera har jag swish!
Phoenix of Endless Fury, Desperate Looting, Tanelorn
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

3. Sådär, nu har jag ringat in de... 17:30:05, 16/3 -20  
Sådär, nu har jag ringat in den, den vill jag ska länka in i sin have så man kan ändra den om man vill.

Bifogning SvM have.jpeg
(479 kb, laddad 35 ggr.)
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har ett och annat kort och uppdaterar min have!
Numera har jag swish!
Phoenix of Endless Fury, Desperate Looting, Tanelorn
Uppdaterad: 18:45:41, 16/3 -20
MagicOfJesper

Selesnya
ADMIN
REDAX
MODERATOR
VäKTARE
@svm s. 12/4 -14

70 rubriker
987 svar

4. Ok, tack, nu förstår jag, vill... 11:08:17, 19/3 -20  
latsblaster skrev 17:30, 16/3 -20 Sådär, nu har jag ringat in den, den vill jag ska länka in i sin have så man kan ändra den om man vill.

Ok, tack, nu förstår jag, vill du du den skall länkar till edit sidan direkt eller översikt sidan på sin have/want?
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

5. Direkt in i have som om man ha... 12:36:19, 19/3 -20  
MagicOfJesper skrev 11:08, 19/3 -20
latsblaster skrev 17:30, 16/3 -20 Sådär, nu har jag ringat in den, den vill jag ska länka in i sin have så man kan ändra den om man vill.

Ok, tack, nu förstår jag, vill du du den skall länkar till edit sidan direkt eller översikt sidan på sin have/want?

Direkt in i have som om man har sökt på kortnamnet. Då kan man redigera sin information på kortet, till exempel ser jag att jag graderat min Dark Ritual fel eller vill inte sälja just nu, ta bort pris eller "playset"-ändra om jag har flera.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har ett och annat kort och uppdaterar min have!
Numera har jag swish!
Phoenix of Endless Fury, Desperate Looting, Tanelorn
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

6. Kommer det att fungera?... 19:39:11, 22/3 -20  
Kommer det att fungera?
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har ett och annat kort och uppdaterar min have!
Numera har jag swish!
Phoenix of Endless Fury, Desperate Looting, Tanelorn
MagicOfJesper

Selesnya
ADMIN
REDAX
MODERATOR
VäKTARE
@svm s. 12/4 -14

70 rubriker
987 svar

7. Tro det, inte haft tid ännu at... 21:29:23, 22/3 -20  
latsblaster skrev 19:39, 22/3 -20 Kommer det att fungera?

Tro det, inte haft tid ännu att kolla på det.



BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!