Magic the Gathering
Magic the Gathering34896 medlemmar 658 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Profilbild bredvid biz?... Min Sida: Uppskattat värde av ...
Nytt filterval: Black- White- och Silverborder
Senast läst: 08:19:25, 23/4 -24. Läst 1229 gånger.
oscarc
MEDLEM
Västra Frölunda
@svm s. 29/8 -07

7 rubriker
43 svar

Nytt filterval: Black- White- och Silverborder 15:16:44, 25/10 -18  
Hej,

jag skulle vilja veta om det är någon mer än jag som hade varit intresserad av ett filter när man söker kort i auktioner, där man kan ange om man har särskilda krav på blackborder och/eller whiteborder (Eller Silver för den delen :) )

Själv så vill jag nästan uteslutande spela med blackborder, och det hade varit smidigt om det fanns ett filter så att man inte av misstag lägger bud på ett whiteborder-kort i en auktion.

hivenode
MEDLEM
Västerås
@svm s. 22/9 -04

15 rubriker
244 svar

1. Jag skulle vilja gå ett steg l... 15:49:11, 25/10 -18  
Jag skulle vilja gå ett steg längre och kunna filtrera på om det har modern ram eller inte. Men absolut skulle det vara nice att kunna filtrera bort vitkantat
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

2. Eller om man är som mig, och V... 18:29:03, 25/10 -18  
Eller om man är som mig, och VILL HA vitkantat.

För att det är mycket billigare.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
MoonGoat

Gruul
HEDERSMEDLEM
Hisings backa
@svm s. 7/4 -05

59 rubriker
1312 svar

3. Ogillade vitkantat förr, men v... 00:05:48, 26/10 -18  
psykopatmullvad skrev 18:29, 25/10 -18 Eller om man är som mig, och VILL HA vitkantat.

För att det är mycket billigare.

Ogillade vitkantat förr, men vitkantade duals går så mycket enklare att hitta vid fetch om resterande leken är svartkantad.
 
Mitt verkstadskort: Literal Payback
Preacher
MEDLEM
Harlösa
@svm s. 16/2 -11

96 rubriker
1835 svar

4. smart! be någon altra ramen så... 08:19:41, 26/10 -18  
MoonGoat skrev 00:05, 26/10 -18
psykopatmullvad skrev 18:29, 25/10 -18 Eller om man är som mig, och VILL HA vitkantat.

För att det är mycket billigare.

Ogillade vitkantat förr, men vitkantade duals går så mycket enklare att hitta vid fetch om resterande leken är svartkantad.

smart! be någon altra ramen så man ser vilket dual det är. typ färga översta halvan röd och undre grön för Taiga.
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

5. Samma sak när man skall hitta ... 16:09:12, 26/10 -18  
MoonGoat skrev 00:05, 26/10 -18
psykopatmullvad skrev 18:29, 25/10 -18 Eller om man är som mig, och VILL HA vitkantat.

För att det är mycket billigare.

Ogillade vitkantat förr, men vitkantade duals går så mycket enklare att hitta vid fetch om resterande leken är svartkantad.

Samma sak när man skall hitta basic-länder i en EDH-lek :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!