Magic the Gathering
Magic the Gathering34895 medlemmar 652 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Förslag: Ta bort köpta kort fr... Ändra Want till Have? ...
Want-matchning
Senast läst: 03:34:33, 22/4 -24. Läst 532 gånger.
skallbrand
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 4/9 -05

322 rubriker
6277 svar

Want-matchning 10:14:17, 17/10 -18  
Jag har byggt en want där jag skrivit in vilka kort jag söker. Jag har inte bockat i att alla expansioner är okej, utan jag vill ha kort från specifika expansioner.

När jag sen går in på folks have för att fynda märker jag att have/want-matchningen ändå föreslår massa kort jag inte vill ha. Som allra träligast är det när det gäller basis, särskilt för de försäljare som har en stor have. Såhär: vill jag ha tre mirage Island vill jag slippa bli förslagen att köpa någon av de 1000 andra Islands från blandade expansioner som given säljare råkar äga. Det tar sjukt lång tid att kolla igenom haves och stora auktioner pga detta och det tar väsentligt längre tid att fixa bizar.

Hur gör jag för att filtret, på riktigt, sorterar bort allt jag inte vill ha? Och om det inte går att göra i dagens läge är ett varmt tips att den saken löses för känns som att det borde kunna gå?

Mvh
Georg
 
Hellre leka med elden än elda med leken.
Uppdaterad: 10:15:44, 17/10 -18

ztrider

Golgari
HEDERSMEDLEM
Uppsala
@svm s. 7/2 -13

79 rubriker
343 svar

1. Har också samma problem men al... 11:14:45, 17/10 -18  
Har också samma problem men alltid tänkt att det varit jag som inte fattat filterfunktionen.
 
"Drog inga land"
Skrymmer89

Golgari
MEDLEM
Malmö
@svm s. 17/6 -17

4 rubriker
10 svar

2. Samma här. Kanon uppdatering o... 06:57:38, 18/10 -18  
Samma här. Kanon uppdatering om det kan fixas.
Skulle också vilja föreslå att ändra "Matcha min want mot andras haves" funktionen till "Matcha min want mot andras have som är till salu" alternativt lägga till en sån funktion.
skallbrand
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 4/9 -05

322 rubriker
6277 svar

3. Men hur funkar det finns det n... 17:33:05, 18/10 -18  
Men hur funkar det finns det nån som håller på med support som man kan mejla om dethär eller så?
 
Hellre leka med elden än elda med leken.
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!