Magic the Gathering
Magic the Gathering30773 MEDLEMMAR 1053 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR devotion... Wild Defiance, Spellskite och ...
Mirko Vosk, mind drinker + Illusionsist's bracers
Senast läst: 22:29:59, 11/12 -18. Läst 732 gånger.
Dessa

Rakdos
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 11/10 -10

6 rubriker
23 svar

Mirko Vosk, mind drinker + Illusionsist's bracers 13:35:23, 8/8 -18  
Hej,
Funkar combo i titel att Mirko triggar två gånger?

Mvh Henrik


Mod Edit: Mirko Vosk, Mind Drinker + Illusionist's Bracers

Uppdaterad: 14:28:02, 8/8 -18

JonasHob

Izzet
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

180 rubriker
1737 svar

1. Mirko Vosk, Mind Drinker har i... 13:41:36, 8/8 -18  
Mirko Vosk, Mind Drinker har ingen activerad ability, utan en triggered ability. Illusionist's Bracers funkar på creatures som Krenko, Mob Boss. En aktiverad ability srivs som "kostnad: effekt"
 
Jag saccar LED för tre blå.....
MartinThorning
JUDGE L1
Eskilstuna
@svm s. 27/3 -13

17 rubriker
136 svar

2. Du kan fortfarande använda Str... 14:41:24, 8/8 -18  
Du kan fortfarande använda Strionic Resonator dock. Den kopierar triggade abilities.
 
Everybody but me, CHARGE!
Uppdaterad: 14:42:02, 8/8 -18
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
Limmared
@svm s. 20/1 -04

653 rubriker
17937 svar

3. I framtiden vore det toppen om... 12:04:38, 9/8 -18  
I framtiden vore det toppen om du länkar korten i texten också, då det blir mycket enklare för oss att hjälpa dig då.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Powerload
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 7/9 -03

259 rubriker
6426 svar

4. Nej det funkar inte eftersom a... 12:22:55, 9/8 -18  
Nej det funkar inte eftersom abilitien är Triggered och inte Activated, men du kan alltid ge honom Double Strike för att han ska få två Triggered Abilities :)
 
Jag vet inte ens om jag spelar magic
BYT BORD TILL


 
  Guilds of Ravnica! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!