Magic the Gathering
Magic the Gathering34881 medlemmar 653 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
ALLMäNT Tips vid försäljning utomlands... Ny kandidat till titeln "bästa ...
Stulna kort Göteborg
Senast läst: 15:26:49, 14/4 -24. Läst 7381 gånger.
moon8
MEDLEM
Nödinge
@svm s. 1/2 -05

7 rubriker
71 svar

21. Be polisen om hjälp med överva... 09:34:55, 17/6 -18  
Be polisen om hjälp med övervakningskameror på stället där du blev av med väskan .
Rubbit
MEDLEM
Göteborg
@svm s. 20/12 -06

188 rubriker
1574 svar

22. Då gott om tid nu passerat sen... 21:41:48, 4/9 -18  
Då gott om tid nu passerat sen händelsen, tänkte jag ge tråden ett avslut med någon form av synopsis.

Polisen gav dessvärre ingav dessvärre inget större hopp om att det skulle lösa sig då jag gjorde anmälan, och vid detta laget har jag fortfarande inte kontaktas. Således har jag inget hopp om att ärendet kommer att lösa sig.

Vidare på dystra toner gavs en beklaglig värdering på lekens värde vilket innebar att jag trots min försäkring fick ut nära hälften i ersättning. Resultatet blev en rejäl smäll, men inte slutet på magic. Bara lekar med basicländer helt enkelt.

Korten verkar inte heller ha dykt upp på någon sekundärmarknad, så såvida inte förövaren var en magicspelare misstänker jag att leken helt sonika bragts on livet. One mans trash antar jag...

I vilket fall så verkar sagan nu vara slut. Till er som gett råd, uppmuntran och medkänsla vill jag tacka stort.

Med vänlig hälsning,
Peter

(således kan tråden stängas om mod anser det vara lämpligt)
Stolpeman

Azorius
MEDLEM
@svm s. 7/10 -03

51 rubriker
509 svar

23. Väldigt trist att du fick ut s... 21:52:20, 4/9 -18  
Väldigt trist att du fick ut så lite på försäkringen, vill du dela med dig lite av vad som var problemet med att få ut fulla värdet av leken så vore iaf jag väldigt tacksam.

Skulle man själv hamna i samma sits någon dag så vore det bra veta om man kunde ha gjort något för att underlätta försäkringsbiten.


Skönt att höra du hänger kvar i hobbyn även om du får börja om med leken till stor del.
 
The journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tyre.
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!