Magic the Gathering
Magic the Gathering34881 medlemmar 654 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Kort som byter bizz... Fel sluttid på auktion ...
Kopiera lek i Leklådan
Senast läst: 11:39:26, 17/4 -24. Läst 834 gånger.
JohnnyBoi
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 1/10 -11

20 rubriker
240 svar

Kopiera lek i Leklådan 15:20:21, 12/6 -18  
Hej hjältarna bakom SvM!

Sökte men kunde inte hitta om detta varit uppe innan. Trodde nog det kunde vart det.

Ibland när jag spånar på olika EDH-lekar vill jag göra olika varianter på samma lek, eller ibland ha ett skal att utgå ifrån och sedan ta det i olika riktningar. Att ha en "kopiera"-knapp, kanske jämte "Radera denna lek" och "Ändra leken!" skulle underlätta en del i dessa situationer! Vet inte om det är krångligt att göra? Om det är det, så är det ju i och för sig inte så jobbigt som jag gjort hittills; att bara kopiera leklistan i ett första skede och sedan kommentarerna i ett andra skede. Men ett förslag som vore gött om det gick att genomföra!

Ha de!
 
Låtskrivare/artist/producent/ljudtekniker, live & studio/privatlärare.

Bjorn

Golgari
MEDLEM
Linköping
@svm s. 24/8 -09

119 rubriker
4620 svar

1. Det går väl alltid att exporte... 20:36:58, 12/6 -18  
JohnnyBoi skrev 15:20, 12/6 -18 Hej hjältarna bakom SvM!

Sökte men kunde inte hitta om detta varit uppe innan. Trodde nog det kunde vart det.

Ibland när jag spånar på olika EDH-lekar vill jag göra olika varianter på samma lek, eller ibland ha ett skal att utgå ifrån och sedan ta det i olika riktningar. Att ha en "kopiera"-knapp, kanske jämte "Radera denna lek" och "Ändra leken!" skulle underlätta en del i dessa situationer! Vet inte om det är krångligt att göra? Om det är det, så är det ju i och för sig inte så jobbigt som jag gjort hittills; att bara kopiera leklistan i ett första skede och sedan kommentarerna i ett andra skede. Men ett förslag som vore gött om det gick att genomföra!

Ha de!

Det går väl alltid att exportera leken och sen ladda in den igen som en ny lek. Inte en knapptryckning, men kanske fem?
anthrox
TOMTE
Eksjö
@svm s. 16/4 -04

520 rubriker
12070 svar

2. markera, ctrl c + ctrl v kräve... 08:19:25, 13/6 -18  
markera, ctrl c + ctrl v kräver inte en extra funktion.
 
Anthrox utvecklar spel och pratar om nörderier.
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!