Magic the Gathering
Magic the Gathering34892 medlemmar 651 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Have/want match... Se Kickbackers? ...
Kort markerat som sälj när man lägger till kort
Senast läst: 03:38:34, 22/4 -24. Läst 1257 gånger.
Langeon
MEDLEM
Jönköping
@svm s. 4/9 -12

56 rubriker
902 svar

Kort markerat som sälj när man lägger till kort 14:16:54, 3/3 -18  
Hej!

Ett litet förbättringsförslag bara. :) När man lägger till kort i sin have och skriver ett pris så blir de inte markerade som till salu men när man går in och ändrar sin have och lägger ett pris så kryssas rutan i automatiskt. Vore underbart om den gjorde det i rutan när man lagt till kort också.

Hoppas ni förstår vad jag menar.

Mvh Ludvig
 
"Blind flipping counterbalance should be banned" - LSV 2015

NemO

Azorius
MEDLEM
Kumla
@svm s. 9/1 -03

163 rubriker
2836 svar

1. Klickar du på ordet ”Sälj” län... 16:25:51, 3/3 -18  
Klickar du på ordet ”Sälj” längst upp så bockar du i alla kort i listan. Samma med ”Byt”. Givetvis bockar du ur alla i listan om dom redan är ibockade.
 
Magic Judge Level 1

Det är mål!
Timecode
ETERNALKUNGEN 2011
REDAX
HEDERSMEDLEM
FANTASY KING
TEAMMäSTARE 2011
Hisings backa
@svm s. 19/3 -02

169 rubriker
1839 svar

#9 PWP Yearly

2. Är detta så "givetvis" egentli... 17:02:00, 3/3 -18  
NemO skrev 16:25, 3/3 -18 Klickar du på ordet ”Sälj” längst upp så bockar du i alla kort i listan. Samma med ”Byt”. Givetvis bockar du ur alla i listan om dom redan är ibockade.

Är detta så "givetvis" egentligen? :) Oftast när man använder en sån knapp så vill man väl att alla kort i listan ska bli bockade/avbockade. Det är sällan man bara "Åh, jag skulle vilja invertera alla mina bockar!" När vi ändå är i synpunkter så skulle jag vilja inflika i att jag tycker att den inte borde toggla individuellt, utan snarare toggla bock/avbock på alla.
 


Välkommen in till Mindstage!
caitlin
MEDLEM
@svm s. 18/6 -03

24 rubriker
697 svar

3. Det här håller jag verkligen m... 19:30:23, 3/3 -18  
Timecode skrev 17:02, 3/3 -18
NemO skrev 16:25, 3/3 -18 Klickar du på ordet ”Sälj” längst upp så bockar du i alla kort i listan. Samma med ”Byt”. Givetvis bockar du ur alla i listan om dom redan är ibockade.

Är detta så "givetvis" egentligen? :) Oftast när man använder en sån knapp så vill man väl att alla kort i listan ska bli bockade/avbockade. Det är sällan man bara "Åh, jag skulle vilja invertera alla mina bockar!" När vi ändå är i synpunkter så skulle jag vilja inflika i att jag tycker att den inte borde toggla individuellt, utan snarare toggla bock/avbock på alla.

Det här håller jag verkligen med om. Jag har funderat lite kring den där funktionen tidigare, pga lätt frustration, och jag kan inte se att någon har MER användning för knappen i dagsläget med dess inverteringsfunktion än vad de skulle haft om den enkelt kunde användas för att av-/markera alla rader.
 
Life is like a box of chocolates, you never know when you'll find a nut.

caty presenterar ett smakprov från sin have

Skaffa Guld-medlemskap för att ha chansen att visa upp dina kort här

2 Negate 5:-


BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!