Magic the Gathering
Magic the Gathering29953 MEDLEMMAR 996 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR Torrential Gearhulk + aftermat... Dubbel-dubbel med Anointed Pro...
Deathrender + Necropotence
Senast läst: 21:57:06, 20/5 -18. Läst 484 gånger.
vivaroslagbara
MEDLEM
@svm s. 17/7 -06

86 rubriker
328 svar

Deathrender + Necropotence 18:02:57, 12/2 -18  
Hej,

Om jag har Necropotence, Carrion Feeder och Deathrender equiped på Festering Goblin.
Kan jag då dra kort från Necropotence och fuska ut dom med Carrion Feeder + Deathrender innan jag måste discarda kort?
 
Jag gört!

Choper
JUDGE L2
Skövde
@svm s. 26/5 -04

44 rubriker
1576 svar

1. Om du går in i kortpärmen så f... 18:24:46, 12/2 -18  
Om du går in i kortpärmen så får du den erratade texten på kort. Där hittar du att Necropotence ger dig korten i begining if end step. Dvs steget innan discard.

summa: ja det kan du. :)
 
Ingen regel utan undantag.
Även det är en regel.

Hitta Skövde Magicförening på facebook, där hittar ni allt vi gör :)
vivaroslagbara
MEDLEM
@svm s. 17/7 -06

86 rubriker
328 svar

2. Tack för svar! :)... 18:33:45, 12/2 -18  
Tack för svar! :)
 
Jag gört!
BYT BORD TILL


 
  Dominaria! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!