Magic the Gathering
Magic the Gathering29876 MEDLEMMAR 1080 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR Marionette Master... Tetzimoc, Primal Death ...
Archangel Avacyn i Commander
Senast läst: 03:30:15, 24/4 -18. Läst 635 gånger.
Vilwe
MEDLEM
Årsta
@svm s. 6/12 -17

14 rubriker
24 svar

Archangel Avacyn i Commander 17:45:37, 11/1 -18  
Får man spela Archangel Avacyn i en lek där commandern inte har rött i sin identitet, eftersom hon är röd när hon har transformat.

Uppdaterad: 17:51:38, 11/1 -18

JonasHob
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

164 rubriker
1512 svar

1. Nej, båda sidor spelar roll nä... 17:51:43, 11/1 -18  
Nej, båda sidor spelar roll när du bygger en commanderlek. Archangel Avacyn är vit och röd.
 
Jag saccar LED för tre blå.....
Vilwe
MEDLEM
Årsta
@svm s. 6/12 -17

14 rubriker
24 svar

2. Tack.... 17:55:16, 11/1 -18  
Tack.
JonasHob
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

164 rubriker
1512 svar

3. Är du ny på Commander kan jag ... 11:01:50, 12/1 -18  
Är du ny på Commander kan jag rekommendera https://www.facebook.com/groups/magicthegatheringcommander/
Tryck på den fastlåsta posten i början så får du en enkel guide till de lite speciella sidorna i EDH byggandet.
 
Jag saccar LED för tre blå.....



BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!