Magic the Gathering
Magic the Gathering34872 medlemmar 660 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
COCKTAIL Twilight Imperium: Shattered E... Söker en film ...
Shadowverse
Senast läst: 07:27:35, 5/4 -24. Läst 1700 gånger.
FatMaximus

Izzet
MEDLEM
Helsingborg
@svm s. 9/1 -05

92 rubriker
671 svar

Shadowverse 22:48:05, 14/2 -17  
Tjena folket! Tänkte bara tipsa om det digitala kortspelet Shadowverse. Det påminner mer om Hearthstone än Magic, men är i min mening mycket mer väldesignat och balanserat än Hearthstone. Det är free to play och man får massor av boosters bara för att göra ett account, extremt generöst. Vill man veta mer kan man kolla det på Steam, och jag passar helt skamlöst på att nämna att jag börjat göra videor om Shadowverse nu också. Länk i min signatur.

Så, ni som spelar, vilka lekar kör ni? Jag har byggt en D-Shiftlek jag har haft extremt kul med. Det är verkligen ett unikt sätt att spela och även matcherna jag förlorar har jag sjukt kul i. Det är nånting som känns så lockande med att vänta in i det sista och sen bara comboa loss från i princip ingenting. Flame Destroyer, Flame Destroyer, D-Shift, D-Shift, vinst!

Har inte riktigt testat nån annan lek, men jag är sugen på att skaffa mig en till.
 
Jag gör videor! Du kan se dem här. Det är mest Magic och Shadowverse för tillfället, men det är inte omöjligt att annat poppar upp!

a06petah

Rakdos
MEDLEM
Lidköping
@svm s. 22/5 -09

43 rubriker
393 svar

1. Tjenare, Testade lite och d... 11:55:57, 15/2 -17  
Tjenare,

Testade lite och det verkar helt okej. Mer Hearthstone än magic, men ett ok tidsfördriv på mobilen om inte annat :)
 
<Forumsignatur>
omglol1337
MEDLEM
Tidaholm
@svm s. 6/3 -11

19 rubriker
71 svar

2. Skaffade det till mobilen i no... 17:45:22, 15/2 -17  
Skaffade det till mobilen i november/december. Kör en midrange verision av runcasterleken som verkat oerhört stabil. Mindre o (tur)s beroende än timewarpleken du kör, men ungefär samma kort. Har haft en winrate på dryga 80% upp til b-rank någonstans (vilket för övrigt gick galet fort att komma upp i när man inte förlorar) är i rank A1 just nu och har en winrate strax under 70% just nu skulle jag tippa på.
a06petah

Rakdos
MEDLEM
Lidköping
@svm s. 22/5 -09

43 rubriker
393 svar

3. En liten detalj, menar dom all... 18:00:30, 15/2 -17  
En liten detalj, menar dom allvar med att det inte går att koppla ihop sitt IOS-konto med datorn, utan man måste välja vilken device man vill spela på? :S
 
<Forumsignatur>
omglol1337
MEDLEM
Tidaholm
@svm s. 6/3 -11

19 rubriker
71 svar

4. Nej, jag lyckades länka ihop d... 18:14:40, 15/2 -17  
Nej, jag lyckades länka ihop det till mitt steamacc, var inte omöjligt :p
FatMaximus

Izzet
MEDLEM
Helsingborg
@svm s. 9/1 -05

92 rubriker
671 svar

5. Jag har haft sjuka winstreaks ... 19:11:39, 15/2 -17  
Jag har haft sjuka winstreaks med min D-Shift också, är bara på C2 än så länge men jag har strax över 50 spelade matcher och har haft två winstreaks på 9 och en på 11, så jag har ganska hög winrate också. Misstänker att det kommer sjunka när jag klättrar mer dock.

Har varit sugen på att bygga en Nephthys-lek, behöver lite fler kort men det verkar vara en jäkligt rolig lek att spela.

Och ja jag har också lyckats koppla mina accounts, men det var lite meckigt.

Kul att det finns fler som spelar!
 
Jag gör videor! Du kan se dem här. Det är mest Magic och Shadowverse för tillfället, men det är inte omöjligt att annat poppar upp!
FejkNick
MEDLEM
Eskilstuna
@svm s. 4/7 -16

1 rubriker
17 svar

6. Shadow hela vägen. Banish kan... 22:09:02, 28/3 -17  
Shadow hela vägen.
Banish kan inte ta mig.
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!