Magic the Gathering
Magic the Gathering34879 medlemmar 655 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
COCKTAIL Kapacitet för programmering... Spelar du också Eternal the Ca ...
SVM-medlemmar, vilka är ni?
Senast läst: 04:06:24, 18/4 -24. Läst 20830 gånger.
karhart

Gruul
MEDLEM
Ersmark
@svm s. 7/5 -10

237 rubriker
2993 svar

SVM-medlemmar, vilka är ni? 19:19:00, 30/1 -16  
Jag tänkte att det kunde vara trevligt att presentera sig på riktigt.

Jag heter Karl, är 36 år. Jag är gift med Jenny och har tre döttrar, sju, sex och en liten på sex månader. Jag arbetar som sjuksköterska inom Skellefteå kommun. Jag bor i en liten by på landet, i ett rött hus med vita knutar. Jag spelar helst modern och prereleaser. Jag kör Saab och snusar Knox White.

Vem är du?
 
If it ain't fixed, it isn't broken.

latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

1. Bevakar! :) Trevligt initiativ... 19:38:50, 30/1 -16  
Bevakar! :) Trevligt initiativ!
 
Jag köper, byter och säljer kort! Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat.
karhart

Gruul
MEDLEM
Ersmark
@svm s. 7/5 -10

237 rubriker
2993 svar

2. Utveckla! Här kan man inte bar... 19:45:28, 30/1 -16  
Utveckla! Här kan man inte bara bevaka inte!
 
If it ain't fixed, it isn't broken.
toriv

Golgari
VäKTARE
Norrtälje
@svm s. 9/3 -11

149 rubriker
3805 svar

3. Kul! Tomas Österman, 33 år.... 19:49:05, 30/1 -16  
Kul!