Lebowskikommenterar :
Jag försöker sätta ihop en lek själv som ska vara förödande snabb och vara allmänt jobbig att möta. Med kontroll och mycket bränn. Jag har inte kommit så långt i "Magic-utvecklingen" Så sent som i fredags så hade jag bara en stor lek vars enda syfte var att så snabbt som möjligt få ut stora och krångliga gubbar. Dessvärre var den leken väldigt lättkontrollerad och om jag nu lyckades få ut mina jättemonster så var dom fasligt lättkontrollerade.
Så nu börjar jag på ett nytt mynt där jag ändrar stil helt, med inspiration från andra och efter att ha studerat den senaste live-turneringen började jag utforska nya marker.
Jag är medveten om att leken kan vara ganska stillastående fram till runda 3. På turn 3 vill jag få ut 1 Kiln Fiend, turn 4 vill jag attackera med honom, finns det blockers så spelar jag en Vapor Snag/Unsummon på dom. Min Kiln Fiend får fri väg till min motståndare och +3 +0 från Unsummon/Vapor Snag. Kastar 2 Shock och förhoppningsvis en eller två Gut Shot's. För en optimerad attack borde den vara uppe i ca 16 Power. Och då har ja inte räknat in skadan från Shock.
Vill jättegärna ha konstruktiv kritik och tipps på vad jag kan ändra på alternativt göra bättre. Men då får ni också förklara så att en stackars idiot som jag förstår också!