Magic the Gathering
Magic the Gathering29278 MEDLEMMAR 897 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR Rift Bolt + Quest for Pure Fla... First strike utanför combat ph...
Mairsil
Senast läst: 04:52:51, 22/10 -17. Läst 424 gånger.
Skaven1234
MEDLEM
Örbyhus
@svm s. 8/9 -15

23 rubriker
31 svar

Mairsil 01:20:33, 13/10 -17  
Om man har t.exz en Avatar of Woe i exile med en cage counter och sedan använder dens ability med Mairsil, the Pretender. Kan man om man blinkar eller returnar Mairsil till handen kan man då spela henne eller när hon returnerar till battlefield använda Avatarens ability igen? Förutsatt att hon har haste.

Lazarus
MEDLEM
@svm s. 25/11 -09

45 rubriker
388 svar

1. Ja. Mairsil räknas då som ett ... 07:32:52, 13/10 -17  
Ja. Mairsil räknas då som ett nytt kort, som ej använt sin ability under den aktuella turen.

jangi presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion
Standard/Modern! Massor med Judge foils och pimp! Allt startar på 1 kr!
13h 34min kvar
Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!