Magic the Gathering
Magic the Gathering29471 MEDLEMMAR 884 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR Revel in Riches + Strionic Res... Harness + Thermo-Alchemist...
Mirage mirror + Counters
Senast läst: 21:07:46, 15/12 -17. Läst 323 gånger.
Bjerven
MEDLEM
Skellefteå
@svm s. 31/10 -08

35 rubriker
46 svar

Mirage mirror + Counters 14:57:46, 25/9 -17  
Jag har en Mirage Mirror i spel och kopierar en Chasm Skulker och drar sedan ett kort. Är countern kvar på Mirage Mirror efter denne slutat vara en creature?
 
Sexual diseases are like pôkemon, to be cool you've gotta catch em all!

Choper
JUDGE L2
Skövde
@svm s. 26/5 -04

41 rubriker
1492 svar

1. Ja. alla permanenter kan ha c... 15:10:21, 25/9 -17  
Ja.
alla permanenter kan ha counters på sig. De har dock ingen inverkan så länge mirrorn inte är en creature.
 
Ingen regel utan undantag.
Även det är en regel.

Hitta Skövde Magicförening på facebook, där hittar ni allt vi gör :)
Uppdaterad: 15:10:46, 25/9 -17

polka presenterar ett smakprov från sin have
Skaffa Guld-medlemskap för att ha chansen att visa upp dina kort här

BYT BORD TILL


 
  Ixalan! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!