Magic the Gathering
Magic the Gathering29278 MEDLEMMAR 899 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR Mishra + Sacc... Dubbla Curiosity...
Bomat + reanimate
Senast läst: 10:28:27, 21/10 -17. Läst 646 gånger.
Bubblesgum
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 9/11 -16

12 rubriker
8 svar

Bomat + reanimate 10:06:09, 19/9 -17  
Tjena.
En fundering angående Bomat Courier. Säg att den attackerat och exilat 2 kort för att sedan dö. Rundan senare blir den ressad av t.ex. Zombify. Har Bomat då möjlighet att offra sig själv för att få de 2 kort som han exilade sedan tidigare?

Tack på förhand!

JonasHob
MEDLEM
Huskvarna
@svm s. 7/4 -13

159 rubriker
1328 svar

1. Om du trycker på kortlänken fi... 10:37:06, 19/9 -17  
Om du trycker på kortlänken finns det något som heter kortspecifika regler under kortets vanliga info. Där hittar du följande:
9/20/2016 Each Bomat Courier you control has its own cache of cards. Bomat Courier's last ability only puts those cards into your hand, not those of any other Bomat Courier.

Varje gång ett kort kommer in i spel räknas det som ett nytt kort, så nej, du får inte hämta korten du exilat innan.
 
Jag saccar LED för tre blå.....
BYT BORD TILL


 
  Ixalan! Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!