Magic the Gathering
Magic the Gathering29471 MEDLEMMAR 885 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
REGELFRåGOR Dubbla Curiosity... Blood Moon/Magus of the Moon o...
Kormus Bell och Authority of the Consuls
Senast läst: 08:11:17, 14/12 -17. Läst 822 gånger.
yohaan81
MEDLEM
Örebro
@svm s. 10/4 -09

216 rubriker
465 svar

Kormus Bell och Authority of the Consuls 20:37:54, 15/9 -17  
Kormus Bell och Authority of the Consuls

om jag har dessa två inne, om någon lägger in ett land, kommer Authority of the Consuls trigga på landet som ett creature? eftersom den säger "All Swamps are 1/1 black creatures that are still lands."

Louie
MEDLEM
Norrköping
@svm s. 7/5 -12

78 rubriker
1235 svar

1. Ja, förutsatt att sagda länder... 21:26:59, 15/9 -17  
yohaan81 skrev 20:37, 15/9 -17 Kormus Bell och Authority of the Consuls

om jag har dessa två inne, om någon lägger in ett land, kommer Authority of the Consuls trigga på landet som ett creature? eftersom den säger "All Swamps are 1/1 black creatures that are still lands."

Ja, förutsatt att sagda länder är Swamps.
 
If it's broken, fix it.
If it's not, fix it anyway!
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!