Magic the Gathering
Magic the Gathering34881 medlemmar 652 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
SYNPUNKTER & SUPPORT Down for maintenance...... Kort i Have fast i "på auktion ...
Nytt sökfilter i auktioner
Senast läst: 17:48:41, 12/4 -24. Läst 749 gånger.
SirBulle

Dimir
HEDERSMEDLEM
Vetlanda
@svm s. 15/4 -13

1 rubriker
8 svar

Nytt sökfilter i auktioner 12:51:15, 16/6 -17  
Hej,

En fundering, det finns en del auktioner som har tusentals och åter tusentals kort och ibland undrar i alla fall jag om det någonstans i dessa auktioner finns något kort som jag är intresserad av.

Jag undrar därför om det skulle vara möjligt att filtrera auktionen efter vad som finns på min "want"?

På så sätt skulle jag lätt kunna få upp de kort som jag själv någon gång har tänkt att jag borde skaffa men kanske inte kommer på just här och nu att söka efter i auktionen.

Och ifall en sådan här smart funktion finns och jag inte fattat det så ursäktar jag min dumhet och undrar ödmjukast vart detta går att finna?

a06petah

Rakdos
MEDLEM
Lidköping
@svm s. 22/5 -09

43 rubriker
393 svar

1. Tryck på "Visa dölj sökfilter"... 12:52:43, 16/6 -17  
Tryck på "Visa dölj sökfilter" och välj "Sortera efter want list"
 
<Forumsignatur>
SirBulle

Dimir
HEDERSMEDLEM
Vetlanda
@svm s. 15/4 -13

1 rubriker
8 svar

2. Ah, man kunde sortera istället... 13:12:27, 16/6 -17  
Ah, man kunde sortera istället för att filtrera. Hade jag ingen tanke på.
Ok, tack så otroligt mycket!
anthrox
TOMTE
Eksjö
@svm s. 16/4 -04

520 rubriker
12070 svar

3. Det ska också finnas en instäl... 17:50:18, 16/6 -17  
Det ska också finnas en inställning någonstans så det automagiskt filtrerar efter vad du vill ha.
 
7
"Jag är din veckodag... Alla dagar i veckan. Du är som ett Sinkhole i mitt hjärta när du Duress:ar mig. Men ack, trots allt, så är du min Olivia Voldaren."

Hört under tribelander: "Du får fan sluta spela med Grozoth, han är alldeles för bruten!"

Anthrox på scen med The Bailout!
Wexio Spelkonvent
Team Kaffebryggers
anthrox
TOMTE
Eksjö
@svm s. 16/4 -04

520 rubriker
12070 svar

4. Profil -> inställningar så ... 17:55:43, 16/6 -17  
Profil -> inställningar så finns en ruta där det står "Hur du vill att korten på en auktion ska sorteras som default."
 
7
"Jag är din veckodag... Alla dagar i veckan. Du är som ett Sinkhole i mitt hjärta när du Duress:ar mig. Men ack, trots allt, så är du min Olivia Voldaren."

Hört under tribelander: "Du får fan sluta spela med Grozoth, han är alldeles för bruten!"

Anthrox på scen med The Bailout!
Wexio Spelkonvent
Team Kaffebryggers
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!