Magic the Gathering
Magic the Gathering34884 medlemmar 609 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
MODERN MASTERS 2017 Slå min MM17 låda... Spoilers ramlar in ...
Modern Masters 2017 = Mys
Senast läst: 14:16:21, 20/4 -24. Läst 10646 gånger.
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

41. Jag skulle vilja drafta grixis... 21:40:47, 9/3 -17  
Potatochip skrev 21:35, 9/3 -17 Äntligen en Modern Masters som kan ge lite värde tillbaka online.

2013 och 2015 var bedrövliga på så vis. Hade en två-tre värdefulla kort.

Ser ut att vara minst åtta-nio nu, vilket kan förhindra ett Titanic-sänke på plånboken.

Dessutom ser den enastående kul ut att drafta. Många favoriter från olika block.

Drömmen vore väl splicers med Skyfisher, Flickerwisp och Restoration Angel!

5 BoP:ar av 5 möjliga i betyg!

Om de nu bara kunde riva upp reserved list ... Vintage Masters online är ju guld.

Jag skulle vilja drafta grixis reanimator (utan Griselbrand) med Forbidden Alchemy, Pilfered Plans, unearth-djur typ Kathari Bomber, Torrent of Souls och Compulsive Research.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

42. Vad är det för spännande essä?... 22:07:11, 9/3 -17  
Potatochip skrev 21:47, 9/3 -17
latsblaster skrev 21:40, 9/3 -17
Potatochip skrev 21:35, 9/3 -17 Äntligen en Modern Masters som kan ge lite värde tillbaka online.

2013 och 2015 var bedrövliga på så vis. Hade en två-tre värdefulla kort.

Ser ut att vara minst åtta-nio nu, vilket kan förhindra ett Titanic-sänke på plånboken.

Dessutom ser den enastående kul ut att drafta. Många favoriter från olika block.

Drömmen vore väl splicers med Skyfisher, Flickerwisp och Restoration Angel!

5 BoP:ar av 5 möjliga i betyg!

Om de nu bara kunde riva upp reserved list ... Vintage Masters online är ju guld.

Jag skulle vilja drafta grixis reanimator (utan Griselbrand) med Forbidden Alchemy, Pilfered Plans, unearth-djur typ Kathari Bomber, Torrent of Souls och Compulsive Research.

Huh! Verkar finnas en del roliga synergier ... skrev en essä om Unearth för 117 år sedan.

Eller var det 17? Vem hade kunnat tro att den gamla mekaniken skulle få blomstra.

Om den nu verkligen får det ...

P.S. Hur lyckades Innistrads främsta uncommon, Falkenrath Noble, bli en common här?

Vad är det för spännande essä?

Det finns flera ganska bra draft-kort som har fått lägre raritet. Jag tror att Rewind kommer vara ganska okej i - Mystical Teachings, den är också common nu.

Just Falkenrath Noble kommer ju vara kanonbra i grixis med Gnawing Zombie och unearth-djur som offras.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
Uppdaterad: 22:08:23, 9/3 -17
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

43. I think one of the mistakes Mo... 08:13:41, 11/3 -17  
I think one of the mistakes Modern Masters 2015 Edition made was focusing too many of the reprints on cards that had low availability, but many of them were not cards you would generally consider Modern "staples."

- Fat Sam

http://magic.wizards.com/en/articles/archive/latest-developments/modern-masters-2017-edition-mailbag-2017-03-10
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
Uppdaterad: 08:13:59, 11/3 -17

Cryptkeeper presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion ****Cryptkeepers Thunder Junction auktion ****

Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

Jagged Barrens 3:-

The Key to the Vault 10:-

Spirebluff Canal 77:-

Forest 3:-

Stingerback Terror 10:-

Reanimate 61:-

Caustic Bronco 35:-

Abraded Bluffs 3:-

Fortune, Loyal Steed 3:-

Forlorn Flats 3:-

Tinybones, the Pickpocket 235:-

Conduit Pylons 3:-

Leyline Binding 75:-

Bucolic Ranch 3:-

Gisa, the Hellraiser 70:-

Magda, the Hoardmaster 15:-

Sandstorm Verge 3:-

Creosote Heath 3:-

Three Steps Ahead 45:-

Lush Oasis 3:-


BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!