Magic the Gathering
Magic the Gathering34881 medlemmar 655 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
KORTVäRDERINGAR Kortvärdering: Crucible of Wor... Kaladesh invention: Mox Opal ...
Verdurous Gearhulk-spekulationer
Senast läst: 04:06:44, 19/4 -24. Läst 5187 gånger.
214
MEDLEM
@svm s. 18/10 -11

330 rubriker
8356 svar

21. Det undrar jag med... 12:48:10, 28/9 -16  
jangi skrev 00:02, 28/9 -16
214 skrev 21:52, 27/9 -16
Bjorn skrev 21:49, 27/9 -16 Är det bara jag som tycker att det är typ samma kort som Wolfir Silverheart?

tycker du att 8 är samma sak som 12 också?

Tycker du jag dödar din Wolfir i combat och blockar är samma sak som jag dödar din Gearhulk i combat och blockar också?

Det undrar jag med
 
Sommarauktion med duals och staples, startpriset är 1 kr och det finns något för alla

"214 har rätt i allt" - allek

"214 vet vad han snackar om" - nepO

Vill du handla billiga magickort? Registrera dig på MagicCardMarket! Glöm inte att fylla i att Hampe040 tipsade dig om sidan!
Bjorn

Golgari
MEDLEM
Linköping
@svm s. 24/8 -09

119 rubriker
4620 svar

22. Väldogt kraftfull? Den spelade... 22:11:33, 28/9 -16  
jangi skrev 00:00, 28/9 -16 Sen fanns det ju även mer billiga manadjur tillsammans med Wolfir Silverheart, ex. BoP, Elvish Mystic, Avacyn's Pilgrim osv... Så tror nog den framstod som väldigt kraftfull i det formatet.

Tror definitivt att den gröna Gearhulken är ett väldigt väldigt kraftfullt kort som säkerligen kommer spelas 4 i vissa lekar beroende på hur standard blir efter denna rotation. Finner det intressant att det oftast är 50% (läs ish) legacyspelare som aldrig kommer äga korten man resonerar om i dessa trådar som säger att kortet kommer bli värt en 20:a.

Väldogt kraftfull? Den spelades knappt.

Givetvis är grön gearhulk mycket bättre men den är knappast "format defining".
jangi
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 27/4 -06

480 rubriker
2982 svar

#5 PWP Seasonal
#14 PWP Yearly

23. Du har fel. Den spelades visst... 23:06:34, 28/9 -16  
Bjorn skrev 22:11, 28/9 -16
jangi skrev 00:00, 28/9 -16 Sen fanns det ju även mer billiga manadjur tillsammans med Wolfir Silverheart, ex. BoP, Elvish Mystic, Avacyn's Pilgrim osv... Så tror nog den framstod som väldigt kraftfull i det formatet.

Tror definitivt att den gröna Gearhulken är ett väldigt väldigt kraftfullt kort som säkerligen kommer spelas 4 i vissa lekar beroende på hur standard blir efter denna rotation. Finner det intressant att det oftast är 50% (läs ish) legacyspelare som aldrig kommer äga korten man resonerar om i dessa trådar som säger att kortet kommer bli värt en 20:a.

Väldogt kraftfull? Den spelades knappt.

Givetvis är grön gearhulk mycket bättre men den är knappast "format defining".

Du har fel. Den spelades visst en del!
 
Jag trodde det va gratis!
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

24. björn: den var bra men inte li... 17:29:08, 29/9 -16  
björn: den var bra men inte lika bra som del i jund/naya.

jangi: jo, powerlevel är väl visst relevant. Jag vet inte om gearhulk är lika bra eftersom den inte ger lika mycket total boost, jag gillar gearhulken mer av olika anledningar, men vet inte om den är bättre. Tror skillnaden (2012/2016) på removal är lite större än creatures, så gearhulken drar inte så mycket fördel av det.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!

Cryptkeeper presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion ****Cryptkeepers Thunder Junction auktion ****

Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

Freestrider Lookout 10:-

Stingerback Terror 10:-

Eroded Canyon 3:-

Caustic Bronco 35:-

Blooming Marsh 35:-

Fortune, Loyal Steed 3:-

Oko, Thief of Crowns 80:-

Plains 3:-

Fomori Vault 95:-

Conduit Pylons 3:-

Rakdos, the Muscle 40:-

Bucolic Ranch 3:-

Jagged Barrens 3:-

Sandstorm Verge 3:-

Spirebluff Canal 77:-

Three Steps Ahead 45:-

Grand Abolisher 50:-

Forest 3:-

Dust Animus 5:-

Abraded Bluffs 3:-


BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!