Magic the Gathering
Magic the Gathering34895 medlemmar 652 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
TURNERINGAR GP stockholm frågor... Söker en biljett till GP Stock ...
GP Stockholm Meetup Thread
Senast läst: 16:15:07, 19/4 -24. Läst 1898 gånger.
Zodar
FANTASY KING
Sävsjö
@svm s. 14/1 -06

77 rubriker
262 svar

GP Stockholm Meetup Thread 14:29:39, 23/7 -16  
Antar att det är en eller två härifrån som ska till GP Stockholm. Jag, brorsan och 2 polare kommer sitta på Connect Hotel Älvsjö från och med Fredag eftermiddag och lira Eldritch Moon drafts - vore kul om det finns fyra till tappra spelare som vill sitta och träna och testa lite. Jag kommer ha med en hög boosters (25 kr/st) eller så kan du ju ta med egna. Ingen i vårat sällskap brukar vara särskilt förtjusta i rare redrafts utan brukar hellre keepdrafta och slänga in något booster var i en pott.

MrBlack
MEDLEM
Hägersten
@svm s. 6/12 -02

23 rubriker
151 svar

1. Låter som ett schyst upplägg (... 23:16:57, 23/7 -16  
Låter som ett schyst upplägg (med keepdraft för så billig penning) måste jag säga, borde inte vara jätte svårt att gå in på mässan och ragga upp lite folk som är på om ni inte kan hitta åtta här. Tänkte köra några sealed på förmiddagen men klämmer nog gärna nån billig draft om man lyckas tima den.
aginamist

Azorius
REDAX
@svm s. 26/10 -09

193 rubriker
3649 svar

2. Bor också på connect, är väl s... 08:44:06, 24/7 -16  
Bor också på connect, är väl sugen på att spela någon draft men spelar såklart hellre side events (constructed på GPn), men passar det så spelar jag gärna lite drafts på hotellet.
 
Känner du mig? Lägg in #jagkänneraginamist i din signatur eller i dina inlägg!

Vinnare av lagturneringen i 93/94-VM 2016 med laget "Sveriges Reservhuvudstad & Åland Overdrive"
soppanootanten

Dimir
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 5/5 -13

39 rubriker
826 svar

3. Antar att det gäller fredag oc... 23:06:02, 24/7 -16  
Antar att det gäller fredag och det skulle definitivt vara trevligt, får se om jag lyckas få ihop det bara.
 
Mvh Emil
StoffeUngh

Dimir
MEDLEM
Skärholmen
@svm s. 3/1 -12

8 rubriker
71 svar

4. Låter trevligt. Kommer spender... 15:28:34, 25/7 -16  
Låter trevligt. Kommer spendera en större del av dagen inne på mässan med side events, men är aldrig svår när det gäller att dra av en draft om det funkar tidsmässigt.
Zodar
FANTASY KING
Sävsjö
@svm s. 14/1 -06

77 rubriker
262 svar

5. Awesome. Jag hade helt missat ... 21:39:43, 25/7 -16  
Awesome. Jag hade helt missat att det är PTQ sealed decks på fredagen så nu lär det bli det då, men lär säkert drafta framåt i hotelbaren också när mässan väl stängt för kvällen...
CH
HUVUDMODERATOR
REDAX
Sundsvall
@svm s. 17/11 -01

164 rubriker
6331 svar

6. MODSju OT-inlägg raderade.... 09:32:06, 26/7 -16  
MODSju OT-inlägg raderade.

 
Bor du i eller nära Sundsvall och vill spela Magic? Hör av dig så får du en inbjudan till Sundsvallsbordet.
Har du Facebook och bor i Sundsvall? Bli vän med mig där så bjuder jag in dig till vår Magic-grupp.

PucaTrade
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!